Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: irritant stickertje  (gelezen 1914 keer)

Offline RikRik

  • Lid
irritant stickertje
« Gepost op: 2014/12/27, 16:41:01 »
Ik heb een prachtige monitor gekregen, geen nieuwe, maar wel een veel grotere monitor dan ik gewend was.
Er zat alleen een zwaar irritant stickertje op de voet van de monitor ..   

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: irritant stickertje
« Reactie #1 Gepost op: 2014/12/27, 16:54:58 »
Daar heb ik wel een vervanger voor:

https://www.dropbox.com/s/5nuv4oyvbl2mv74/laptop-xub-lub-thumb-logo.pdf?dl=0

Uitknippen en met een druppeltje fotolijm ben je weer gelukkig!

Blij?
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline RikRik

  • Lid
Re: irritant stickertje
« Reactie #2 Gepost op: 2014/12/27, 17:00:20 »
Daar heb ik wel een vervanger voor:

https://www.dropbox.com/s/5nuv4oyvbl2mv74/laptop-xub-lub-thumb-logo.pdf?dl=0

Uitknippen en met een druppeltje fotolijm ben je weer gelukkig!

Blij?
Hahahaha Topper, ik mis Compatible with Linux  =D

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: irritant stickertje
« Reactie #3 Gepost op: 2014/12/27, 17:03:11 »
Desgewenst maak ik er ook eentje voor de Mint fans om zelf af te drukken, maar je kan ze hier ook kopen:

https://www.thinkpenguin.com/gnu-linux/powered-linux-mint-aluminium-case-badge
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: irritant stickertje
« Reactie #4 Gepost op: 2014/12/27, 17:30:07 »
Hahahaha Topper, ik mis Compatible with Linux  =D

Zoiets:


Die kan je kopen bij Unixstickers (tip kwam destijds van Vistaus, meen ik).

Ik wil er wel eentje maken met "Compatible with Linux". Liefst eigenlijk met een Nederlandse tekst ... . "Werkt met Linux" misschien?
« Laatst bewerkt op: 2014/12/27, 17:32:56 door jvecht »
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline RikRik

  • Lid
Re: irritant stickertje
« Reactie #5 Gepost op: 2014/12/27, 17:50:12 »
Hahahaha Topper, ik mis Compatible with Linux  =D

Zoiets:


Die kan je kopen bij Unixstickers (tip kwam destijds van Vistaus, meen ik).

Ik wil er wel eentje maken met "Compatible with Linux". Liefst eigenlijk met een Nederlandse tekst ... . "Werkt met Linux" misschien?
Prachtig, ik ga een aantal van deze stickers kopen en plak ze op elke computer waar ik in de toekomst een Linux besturingssysteem op ga installeren, het is The Finishing Touch
Bedankt!

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: irritant stickertje
« Reactie #6 Gepost op: 2014/12/27, 18:11:32 »
Hahahaha Topper, ik mis Compatible with Linux  =D
Zoiets:

Prachtig, ik ga een aantal van deze stickers kopen en plak ze op elke computer waar ik in de toekomst een Linux besturingssysteem op ga installeren, het is The Finishing Touch
Bedankt!

LOL! Je hebt me weer aan de gang gemaakt. "Werkt op Linux" dan misschien? Alhoewel, dat Engels staat wel erg authentiek, hè?

Ik heb trouwens ook laptop stickers gemaakt voor op het deksel. Dat ziet er strak uit. Maar elke laptop heeft natuurlijk zijn eigen maat voor die sticker. Via mijn Blog kan je desgewenst de pdf's EN het Scribus bestand downloaden. Dan pas je het zonodig zelf even aan op de juiste maat. Hier vind je een mooie handleiding voor Scribus op de Wiki. Die handleiding loopt inmiddels wel wat achter, maar voor dit doel is hij nog helemaal goed.

Begin het nieuwe jaar gelijk goed met een mooie sticker!
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline vilamar

  • Lid
Re: irritant stickertje
« Reactie #7 Gepost op: 2014/12/27, 18:12:00 »
De stickers kunnen ook broederlijk naast elkaar gekleefd worden, Windows is niet giftig hoor.

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: irritant stickertje
« Reactie #8 Gepost op: 2014/12/27, 18:14:41 »
De stickers kunnen ook broederlijk naast elkaar gekleefd worden, Windows is niet giftig hoor.

Dat brengt me op het idee dat er ook een Dual Boot sticker dient te komen. Niet voor mezelf trouwens. Ik draai al lang alleen op Linux. Als het niet onder Linux wil? Nou, dan maar niet!
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline RikRik

  • Lid
Re: irritant stickertje
« Reactie #9 Gepost op: 2014/12/27, 18:58:56 »
De stickers kunnen ook broederlijk naast elkaar gekleefd worden, Windows is niet giftig hoor.
Op mijn PC draait alleen Linux, Linux Mint, Ubuntu , en enkele test distro's. Maar verder heb je gelijk  ;)

Offline RikRik

  • Lid
Re: irritant stickertje
« Reactie #10 Gepost op: 2014/12/27, 19:06:54 »
Hahahaha Topper, ik mis Compatible with Linux  =D
Zoiets:

Prachtig, ik ga een aantal van deze stickers kopen en plak ze op elke computer waar ik in de toekomst een Linux besturingssysteem op ga installeren, het is The Finishing Touch
Bedankt!

LOL! Je hebt me weer aan de gang gemaakt. "Werkt op Linux" dan misschien? Alhoewel, dat Engels staat wel erg authentiek, hè?

Ik heb trouwens ook laptop stickers gemaakt voor op het deksel. Dat ziet er strak uit. Maar elke laptop heeft natuurlijk zijn eigen maat voor die sticker. Via mijn Blog kan je desgewenst de pdf's EN het Scribus bestand downloaden. Dan pas je het zonodig zelf even aan op de juiste maat. Hier vind je een mooie handleiding voor Scribus op de Wiki. Die handleiding loopt inmiddels wel wat achter, maar voor dit doel is hij nog helemaal goed.

Begin het nieuwe jaar gelijk goed met een mooie sticker!
Ik heb in al die jaren al veel PC's voorzien van Ubuntu en derivaten van Ubuntu, jammer dat ik de stickers ben vergeten  :|  Inderdaad, laten we het nieuwe jaar goed beginnen!  =D
Bedankt voor je bijdrage Just !

Re: irritant stickertje
« Reactie #11 Gepost op: 2014/12/27, 20:01:03 »
Ik haal die W-stickers er gewoon af en kleef daar de gratis verkregen 'powered by Ubuntu' - sticker erop . Is hier al sinds versie 11.04 zo. Je kan die gratis verkrijgen, al weet ik niet meer precies waar (is een hele tijd geleden en ik had er 8 gekregen) .
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: irritant stickertje
« Reactie #12 Gepost op: 2014/12/27, 20:16:39 »
Je kunt Linux-stickers bestellen bij http://www.unixstickers.com
Heb daar al een paar keer stickers besteld, top-service, snel en niet duur :)