Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Menu toepassingen verdwenen en nog meer proplemen  (gelezen 555 keer)

Menu toepassingen verdwenen en nog meer proplemen
« Gepost op: 2008/11/22, 17:45:58 »
Een heel verhaal, schrijf even wat er mis ging. Gisteren had ik kdetv opgestart, ik kreeg een of andere mededeling ov er een docp server o.i.d die niet startte,mededeling weg geklikt, hierna kon ik gewoon tv kijken. Tijdens de reclame wilde ik minimaliseren en drukte op het kruisje van sluiten. Hierna weer kdetv aan geklikt en kreeg ik de zelfde mededeling,ook weg geklikt. Hierna startte de wizzard op
om zenders in te stellen. Nu had ik geen een zender meer. Ik geprobeerd om kdetv op te starten in een terminal, om de foutmelding te zien, kdetv startte niet meer op.
Vanmorgen de PC opgestart om voor mijn dochter een cd te branden met K3B, werkt K3B niet meer, via de terminal ook niet. Dan maar Brassero dacht  ik, startte wel op maar werkte niet. Dan maar Sound juicer, startte op maar werkte niet. Dan via CD werkplaats dacht ik klik op het symbooltje van het hoofdmenu,opent en geen toepassingen menu te bekennen. Firefox met de terminal geopend,geen bladwijzer meer te bekennen.Geen webpagina te bekennen. etc. Gekeken in mijn persoonlijke map en daar staan alle bladwijzers nog.  Ik type dit bericht op mijn Acer One. De andere gebruikers hebben geen problemen. Iemand een idee wat er mis gegaan is of/en hoe dit te herstellen?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Menu toepassingen verdwenen en nog meer proplemen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/23, 18:30:13 »
kick
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Menu toepassingen verdwenen en nog meer proplemen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/23, 22:30:41 »
Zelfredzaamheid heet dat geloof ik.  ;)
Ga naar de home directory van een andere gebruiker zet verborgen bestanden tonen aan.
Ga naar de map .config/menus het bestand applications.menu kopiëren en bij je zelf in die map plakken. Het kan natuurlijk zijn dat je nog iets weg moet halen of bij moet plaatsen, dat lijkt me overkomelijk. :)

Met vriendelijke groet,

Gijs

In der Beschränkung zeigt sich der Meister.