Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: link in hoofdmenu  (gelezen 593 keer)

link in hoofdmenu
« Gepost op: 2012/01/27, 21:22:52 »
Hoi,

Ik heb een spelletje geïnstalleerd: Blood Frontier. En nadat ik het bekeken heb en ermee gespeelt heb vind ik het toch niks. Dus weg ermee! Verwijderd en nu zit ik nog met een link onder Toepassingen->Spelletjes. Kan ik die zonder meer verwijderen? Of is er hier een trucje voor iets van update menu of zo??

Alvast bedankt!

Re: link in hoofdmenu
« Reactie #1 Gepost op: 2012/01/27, 21:49:59 »
Systeem>Voorkeuren>Hoofdmenu>Linker kolom Spelletjes aanklikken>Rechterkolom vinkje weghalen.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: link in hoofdmenu
« Reactie #2 Gepost op: 2012/01/29, 16:26:47 »
Systeem>Voorkeuren>Hoofdmenu>Linker kolom Spelletjes aanklikken>Rechterkolom vinkje weghalen.

Hee Gijsbert, bedankt voor je reactie. Die vinkje staat al uit bij mij en die link blijft ondanks dat toch staan. Er moet dan toch iets anders aan de hand zijn?

Re: link in hoofdmenu
« Reactie #3 Gepost op: 2012/01/29, 19:40:04 »
En als je de link selecteert met de muis, 1x op klikken, dan komt er een blauwe balk, en dan op de knop verwijderen klikken. Is de link nu wel weg?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: link in hoofdmenu
« Reactie #4 Gepost op: 2012/01/31, 19:12:32 »
En als je de link selecteert met de muis, 1x op klikken, dan komt er een blauwe balk, en dan op de knop verwijderen klikken. Is de link nu wel weg?

Dan is ie wel weg. Maar als ik die spelletje weer eens wil installeren? Komt die link dan gewoon weer terug?

Re: link in hoofdmenu
« Reactie #5 Gepost op: 2012/01/31, 19:15:02 »
Normaal gesproken wel, een enkele keer is dat niet. Dan kan je altijd zelf een link maken.  :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.