Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu 12.10 ziet inhoud van Galaxy Nexus niet.  (gelezen 631 keer)

Offline mvn01

  • Lid
Ubuntu 12.10 ziet inhoud van Galaxy Nexus niet.
« Gepost op: 2012/10/29, 21:36:14 »
Sinds kort gebruik ik Ubuntu 12.10. Ben zeer tevreden, echter kan ik geen muziek/foto's van mijn telefoon halen.

Via usb ziet ubuntu telefoon wel, maar niet de inhoud.

Via bluetooth lukt het ook niet om kontakt te krijgen.  Bij bluetooth instelling gaat het schuifje van verbinding automatisch heen en weer. 

Heb al op internet zitten zoeken. En al het e.e.a geprobeerd echter nog zonder resultaat.

Wie kan mij helpen ?

Groetjes
Marcel


Re: Ubuntu 12.10 ziet inhoud van Galaxy Nexus niet.
« Reactie #1 Gepost op: 2012/10/29, 23:14:17 »
Ik gebruik zelf de applicatie Kies Air, dan kan je via wifi + browser gebruik maken van Kies Air alsof je met Kies werkt zoals op Windows.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Ubuntu 12.10 ziet inhoud van Galaxy Nexus niet.
« Reactie #2 Gepost op: 2012/10/29, 23:31:33 »
Klopt. Dit wordt helaas niet ondersteund op Linux in het algemeen (bedank Google daar maar voor) dus je zult inderdaad iets als Kies Air moeten gebruiken.

Offline mvn01

  • Lid
Re: Ubuntu 12.10 ziet inhoud van Galaxy Nexus niet.
« Reactie #3 Gepost op: 2012/10/30, 21:00:24 »
Klopt. Dit wordt helaas niet ondersteund op Linux in het algemeen (bedank Google daar maar voor) dus je zult inderdaad iets als Kies Air moeten gebruiken.
Kom kies air niet tegen in software centrum kan dat kloppen ?

Op internet kom ik ook niet echt iets tegen...

Gr
Marcel


Re: Ubuntu 12.10 ziet inhoud van Galaxy Nexus niet.
« Reactie #4 Gepost op: 2012/10/30, 21:07:42 »
Dat klopt, het is een applicatie op je telefoon, als je deze inschakelt + je wifi op je mobieltje kan je via het programma verkregen adres via de browser inloggen. Ik kijk even of ik een plaatje kan uploaden.

plaatje:



« Laatst bewerkt op: 2012/10/30, 21:18:59 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline mvn01

  • Lid
Re: Ubuntu 12.10 ziet inhoud van Galaxy Nexus niet.
« Reactie #5 Gepost op: 2012/10/30, 21:58:17 »
Dat klopt, het is een applicatie op je telefoon, als je deze inschakelt + je wifi op je mobieltje kan je via het programma verkregen adres via de browser inloggen. Ik kijk even of ik een plaatje kan uploaden.

plaatje:


Daar was ik al bang voor.  Had al in de playstore gekeken en kies air wil niet voor galaxy nexus.

Nog andere ideeën ?

Groetjes Marcel

Re: Ubuntu 12.10 ziet inhoud van Galaxy Nexus niet.
« Reactie #6 Gepost op: 2012/10/30, 22:21:34 »
Idd ik had net even gekeken op een aantal Samsung mobieltjes werkt het niet.
Een andere mogelijkheid http://askubuntu.com/questions/183482/getting-photos-and-music-on-off-samsung-google-galaxy-nexus-ice-cream-sandwich ik weet alleen niet of dit voldoende is voor jou.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.