Interactief > Algemeen

Bestaat er een site met zang, waarin je je naam kan invullen?

(1/3) > >>

Jenske:
Bestaat er een systeem -- site, programma, ... -- waarin je een naam moet ingeven en die dan vervolgens die naam gebruikt in een (door mij te kiezen) muziekstuk?

Voorbeeld: Op de wijze van "roodborstje tikt tegen 't raam, tik tik tik" wordt dan (na ingave van de naam "Pedro"): "Pedro, tikt tegen 't raam, tik tik tik"

En dan nog liefst in het Nederlands, zodat je geen ver-Engelste uitspraak van een Nederlandse naam tegenkomt.

DirkJan:
Tekst kopieren naar LibreOffice Writer. CTRL-H (zoek en vervang)

Jenske:
Grappig: mijn vraag was totaal anders bedoeld.

Ik bedoel: bestaat er een zang-genererend programma dat in een lied een woord (dat de gebruiker ingeeft) kan mee zingen. Het gaat dus echt niet over een tekstverwerker, wel over een soort spraakgenerator, maar dan met zang.

Ik wil dus een lied horen.

DirkJan:
Zo zie zje maar....

Wat je zoekt is behoorlijk geavanceerd text to speech en dan nog zang ook. Dus niet allen de juiste fonetische klank maar ook nog de juiste toonhoogte (autotune) in de juiste timing. Ik denk niet dat je dat ergens zomaar gaat vinden. Mijn beste suggestie is om eens te kijken of er een pakker in Ubuntu Studio zit wat in de buurt komt. https://ubuntustudio.org/

MKe:
Klinkt als een deep learning probleem. Geen idee of iemand er brood in heeft gezien om dat ermee te doen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie