Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mijn documentatiewebstek is nu geheel geschikt voor zowel 12.04 als 12.10!  (gelezen 1339 keer)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Met ingang van vandaag zijn alle handleidingen op mijn webstek geheel geschikt voor zowel 12.04 Precise Pangolin als 12.10 Quantal Quetzal. Bijna een week aan geploeterd, maar het is af.  =D

Zoals gebruikelijk voor de versies Ubuntu, Xubuntu en Lubuntu. Doe er je voordeel mee!  :)

De komende dagen ga ik mijn (beperktere) Engelstalige webstek bijwerken....
« Laatst bewerkt op: 2012/10/15, 18:12:08 door Pjotr »

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Goed werk weer, bedankt!
Ik zal er mijn voordeel weer mee doen bij de installatie van mijn test pc!

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Bedankt weer. Ben weer terug bij Xubuntu (12.04) op mijn nieuwe pc en dus heb ik weer veel aan je website. Het doe eerst lijstje ben ik aan het afwerken.......
Dank voor het meedenken (verbetersuggesties zijn altijd welkom), maar er staat dit zinnetje bij: "In Xubuntu 12.04 zit Synaptic al; daarin is deze ingreep dus overbodig." :)

Misschien kan ik dat zinnetje beter wat hoger plaatsen, aan het begin of zo.... Dan wordt het nog wat duidelijker. Ik zal eens kijken.
« Laatst bewerkt op: 2012/10/25, 12:11:41 door Pjotr »

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Bedankt weer. Ben weer terug bij Xubuntu (12.04) op mijn nieuwe pc en dus heb ik weer veel aan je website. Het doe eerst lijstje ben ik aan het afwerken.......
Wanneer je het uiterlijk wilt aanpassen/verbeteren: http://www.dbos.nl/Xubuntu/Mijn_aanpassingen/
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
er staat 2 keer sudo apt-get update
[Offtopic]
Bedankt :lol:
[/Offtopic]
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.