Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: thunderbird probleem na upgrade naar 10.10  (gelezen 603 keer)

Offline Bigtwin

  • Lid
thunderbird probleem na upgrade naar 10.10
« Gepost op: 2010/12/09, 09:08:27 »
10.04 was mijn eerste Linux laptop. Daar heb ik heel veel mee lopen "proberen" dus toen ik vorige week besloot naar 10.10 te gaan, heb ik geen upgrade, maar een herinstallatie gedaan. Ik heb wel eerst de gehele 10.04 installatie gebackupt.

Nu ik 10.10 heb draaien en thunderbird heb geinstalleerd, blijf ik een probleem met mail/thunderbird houden.

Ik heb mijn mail accounts in thunderbird als imap accounts geconfigureerd. Nu komen nieuwe mails wel binnen, maar bestaande mails (die ik via webmail bij xs4all wel zie staan) krijg ik niet te zien. Verstuurde mails ook niet.

Ik heb geprobeerd mijn oude mail files terug te zetten, maar dat heeft niet geholpen. Daarnaast weet ik ook niet of ik de goede/alle files terug heb gezet.

Kan iemand me helpen met dit probleem? Ik heb de totale 10.04 in een backup staan, dus ik kan alles nog terug halen.

Dank voor iedere hulp!

Re: thunderbird probleem na upgrade naar 10.10
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/10, 00:27:39 »
Je mail staat in zogehete mboxen voor Post in, Post uit etc. is er een aparte mbox, in Thunderbird onder Extra staat er een optie Importeren/exporteren in mbox/eml formaat. Hiermee doe ik dit ook. Succes.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.