Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mint 19.3: 4K Video Downloader pakt niet alles  (gelezen 1138 keer)

Offline plek

  • Lid
Mint 19.3: 4K Video Downloader pakt niet alles
« Gepost op: 2020/10/15, 20:22:36 »
Het lijkt er op dat sommige sites doorhebben dat ik een link naar een filmpje op hun site, in 4K Video Downloader plak. Want het videobestand dat zal worden opgeslagen als ik op downloaden zou klikken, is niet het filmpje dat ik wil downloaden. Kan ik dit met instellingen in 4K Video Downloader verhinderen, of is er een programma dat het in dit opzicht beter doet dan 4K Video Downloader?

nahjo

  • Gast
Re: Mint 19.3: 4K Video Downloader pakt niet alles
« Reactie #1 Gepost op: 2020/10/16, 08:57:11 »
Als de website niet toestaat om de filmpjes te downloaden dan is het netjes om je daar dan ook aan te houden :)
Heb je een link naar zo'n website en film zodat we hier met zijn allen kunnen zoeken naar een nette oplossing voor je probleem?

Re: Mint 19.3: 4K Video Downloader pakt niet alles
« Reactie #2 Gepost op: 2020/10/16, 11:36:46 »
Ik heb ook nog de Midori webbrowser geïnstalleerd (via synaptic - speciaal voor dat doel). Is wel zeer minimalistisch...

Daar werkt soms op het filmpje de rechter muisknop en dan kiezen voor opslaan.
« Laatst bewerkt op: 2020/10/16, 11:39:08 door Ronaldus »
'Tips & tricks', zie: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html
Op chromeOS draaien ook gewoon de linux programma's. (Chromebook kopen? Kies dan bij voorkeur een exemplaar met een Intel processor.)
Zie voor een handleiding: https://www.youtube.com/watch?v=DHqqscTuqzk
En ook: https://www.youtube.com/watch?v=AsWgzH3OzYY

Offline plek

  • Lid
Re: Mint 19.3: 4K Video Downloader pakt niet alles
« Reactie #3 Gepost op: 2020/10/17, 15:10:42 »
Dank nahjo en Ronaldus.

@nahjo.
Citaat
Als de website niet toestaat om de filmpjes te downloaden dan is het netjes om je daar dan ook aan te houden
Klopt! ;)
Citaat
Heb je een link naar zo'n website
nee. Ik weet niet of dit nu het aantal zoekers naar een oplossing vergroot of juist niet :o

@Ronaldus. Ik heb Midori geïnstalleerd, maar
Citaat
Daar werkt soms op het filmpje de rechter muisknop en dan kiezen voor opslaan
geeft niet de keuze 'opslaan'
« Laatst bewerkt op: 2020/10/17, 18:12:09 door TopGear »

nahjo

  • Gast
Re: Mint 19.3: 4K Video Downloader pakt niet alles
« Reactie #4 Gepost op: 2020/10/17, 16:35:35 »
Hallo plek.
het lijkt mij een site waarvoor je een abbo moet hebben. Kan ik mij heel goed voorstellen dat zij voor hun verdienmodel niet willen dat de content ergens op het net gaat opduiken  :)
Ik neem geen abonnement en kan je dus niet helpen.

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Mint 19.3: 4K Video Downloader pakt niet alles
« Reactie #5 Gepost op: 2020/10/17, 18:13:08 »
Dat gaan we dus niet doen. Het genoemde platform werkt met een abonnementsvorm om video's te downloaden, dus als je ze op je harde schijf wil hebben moet je ervoor betalen. Daar komt nog eens bij dat we op dit forum geen 18+ websites gaan bespreken.