Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: OS-K icon theme  (gelezen 834 keer)

Offline vis

  • Lid
OS-K icon theme
« Gepost op: 2008/01/12, 00:23:34 »
Deze wil ik instaleren onder Gnome. Deze heb ik gedownload bij kde-look.org. Aangezien dit de eerste keer is dat ik een beetje met zulke dingen aan het spelen ben en het mij niet echt goed lukt, vraag ik me af of je icon themes die van kde-look komen (voor kde zijn) ook onder gnome kan gebruiken?

Vis

Offline siegi

  • Lid
OS-K icon theme
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/12, 00:28:16 »
Kijk eens eerst op gnome-look.org of je er geen tegenhanger van vind.

Offline vis

  • Lid
OS-K icon theme
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/12, 00:34:05 »
Dit heb ik gedaan, maar kon echt niks vinden wat er op lijkt. Maar lees ik ook een beetje uit uw reactie dat het niet lukt?

Vis

Offline siegi

  • Lid
OS-K icon theme
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/12, 00:43:00 »
Ik dacht dat het idd niet zomaar ging. Maar misschien weet iemand anders wel toevallig een workarround.

OS-K icon theme
« Reactie #4 Gepost op: 2008/01/12, 12:14:15 »
Je moet het feitelijk 'porten'. Dit betekent werkelijk ieder icoonbestandje bekijken, zeggen 'wat doet dit?', naam veranderen, verplaatsen, ... Heel vermoeiend werk, neem het van mij maar aan.

Gemakkelijk is zoals siegi zei, een icoontjesthema voor gnome vinden. Of je kan gewoonweg KDE installeren :P

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Offline vis

  • Lid
OS-K icon theme
« Reactie #5 Gepost op: 2008/01/12, 16:08:14 »
Bedankt voor uw reactie. Aangezien ik gnome toch al na 2 maanden zat was, heb ik uw advies opgevold "door mijn systeem te porten naar KDE". Ik heb toch gemerkt, dat met KDE vooral de multimedia toepassingen beter vertegenwoordigd zijn en instellingen beter te configureren zijn.

Bij Hoary Reiger probeer ik het nog wel een keer. Ik hoop dat KDE in de toekomst toch een betere prioriteit krijgt.

OS-K icon theme
« Reactie #6 Gepost op: 2008/01/12, 16:46:54 »
Citaat van: vis
Bedankt voor uw reactie. Aangezien ik gnome toch al na 2 maanden zat was, heb ik uw advies opgevold "door mijn systeem te porten naar KDE". Ik heb toch gemerkt, dat met KDE vooral de multimedia toepassingen beter vertegenwoordigd zijn en instellingen beter te configureren zijn.

Bij Hoary Reiger probeer ik het nog wel een keer. Ik hoop dat KDE in de toekomst toch een betere prioriteit krijgt.
Hardy... het is Hardy Heron.
Hoary Hedgehog was Ubuntu 5.04.