Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Opgelost: Fireftp doet raar...  (gelezen 862 keer)

Opgelost: Fireftp doet raar...
« Gepost op: 2013/01/09, 07:29:06 »
Ik heb wat gerommeld met een CMS. Omdat het een rommeltje was geworden heb ik besloten om schone installatie te doen. Hiervoor heb ik Softaculous (=autoinstaller) gebruikt.

Als Ftp-cliĆ«nt gebruik Fireftp. Wat mij opvalt is dat na de installatie ik in Fireftp de inhoud van public_html bekijk deze onveranderd is. Alleen met functie remote path kan ik de inhoud bekijken/selecteren van public_html. Maar dan wel van 1 map: admin en catalog kan ik niet tegelijk selecteren/bekijken.  Toch nog wat uploads van extensies/pakketen gedaan en deze mislukte allemaal.

Weer een schone installatie gedaan en toen maar eens Filezilla gebruikt. Bij deze kan ik wel direct de totale inhoud  van public_html bekijken. Maar ook met Filezilla mislukken de uploads. Ingelogd op admin kan ik mijn gedane uploads (o.a. modules/templates) nergens terugvinden. Terwijl ik in Filezilla kan zien dat ik de bestanden zijn toegevoegd  ???

Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? De toegevoegde extensies/pakketen werkte op de 1e installatie wel probleemloos.
« Laatst bewerkt op: 2013/01/11, 06:53:11 door tomatito »
Ubuntu 18.04

Intel Skylake i3 6100, 8 GB DDR4, nVidia Geforce GTX 750 ti (2GB)

Re: Fireftp doet raar...
« Reactie #1 Gepost op: 2013/01/09, 07:50:41 »
Edit: rechtsklikken (Filezilla) en kiezen voor uploaden. Dan werkt het probleemloos.

Ik heb het de  hele tijd echter met slepen gedaan. Raar want er werden op deze manier wel bestanden overgezet  :o Echt heel apart.
Ubuntu 18.04

Intel Skylake i3 6100, 8 GB DDR4, nVidia Geforce GTX 750 ti (2GB)