Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bladwijzers organiseren  (gelezen 1787 keer)

Offline koebel

  • Lid
Bladwijzers organiseren
« Gepost op: 2008/05/28, 14:47:31 »
Hallo beste mensen, het lijkt zo eenvoudig, maarre: dus niet. Heb ubuntu en in windows kon je je siteÅ› organiseren
en mappen maken en die sites plaatsen waar je wilde. Ik kom daar in ubuntu niet uit. Er zijn drie bkladwijzers hoofd-
stukken, bladwijzer werkbalk - bladwijzer menu en ongesorteerde bladwijzers. IK heb een map gemaakt voor
Ubuntu, om daar alles van U. in op te slaan, maar ik krijg ze niet geplaatst in die man. Doe ik iets fout of vergeet
ik iets. Het moet toch niet zo moeilijk zijn. Wie heeft een tip voor m ij, Gr Ton

Bladwijzers organiseren
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/28, 14:55:06 »
bovenaan in firefox kunt ge toch klikken op bladwijzers=>bladwijzers organiseren? daar kan ik alles instellen, mappen aanmaken, bladwijzers verplaatsen etc.

Bladwijzers organiseren
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/28, 15:32:15 »
Hallo, die bookmarks in de nieuwste Firefox zien er op het eerste gezicht inderdaad wat ongebruikelijk uit. Wat je moet doen is in Firefox op het menu Bladwijzers klikken, dan Bladwijzers organiseren en dan - in het nieuwe venster - klikken op Bookmarks Menu (links bovenaan). Daarna kun je naar hartelust slepen en organiseren.

Groet, Paul.