Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ik ga verhuizen.(opgelost)  (gelezen 829 keer)

Offline vds

  • Lid
ik ga verhuizen.(opgelost)
« Gepost op: 2009/04/29, 17:08:44 »
ik ga verhuizen 8)
nu heb ik naar telenet gebelt om te vragen hoe en wat er moet gebeuren......en nu komt het
ik werk met apple en ubuntu,toen ik dat meegaf zeiden ze letterlijk en figuurlijk....mijnheer,sorry maar Mac en ubuntu kennen onze techniekers niet :o :o :rolleyes:
of ik tegen dan er xp wil opzetten :o om de pc af te stellen.........leuk hoor!!!!  begin er maar aan ???en net nu mijn ubuntu op punt staat

mijn vraag .....is dat nu echt nodig???ik vraag dit omdat je telenet niet altijd moet geloven of ze verkeerde info geven ???wat moet ik daar van denken ??? :( :'(

kan ik xp achter ubuntu installeren?of is t weer een format ???
« Laatst bewerkt op: 2009/04/29, 18:26:41 door vds »
Registered User # 531403


Toshiba  Laptop 17 inch type Satellite L670-Ubuntu 11.10

Re: ik ga verhuizen.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/04/29, 17:11:53 »
Nee.

Lui bij de helpdesk nemen de software die het grootste marktaandeel heeft. Andere "worden niet ondersteund", terwijl in de praktijk jouw modem van je ISP prima onder een Linux-variant werkt. Ze kunnen er echter geen support op geven.

Offline siegi

  • Lid
Re: ik ga verhuizen.
« Reactie #2 Gepost op: 2009/04/29, 17:32:17 »
In principe moet telenet gewoon je modem + eventueel versterker komen hangen en uittesten of die werkt.

De installatie op de computer kan je perfect zelf doen...

Offline vds

  • Lid
Re: ik ga verhuizen.(opgelost)
« Reactie #3 Gepost op: 2009/04/29, 18:26:14 »
In principe moet telenet gewoon je modem + eventueel versterker komen hangen en uittesten of die werkt.

De installatie op de computer kan je perfect zelf doen...

ik dacht het wel!en ik zou er xp moeten opzetten :evil:

bedankt voor jullie antwoord
ik ga ubuntu er op laten staan.normaal komen die zo een bakje plaatsen en kan ik eigenlijk na installatie direct wel zien of ik op t internet kan.mocht blijken van niet, kan het dan (liever niet)nog altijd met windows xp dan.

voor mij is het dus opgelost 8)


bedankt voor de bevestiging
Registered User # 531403


Toshiba  Laptop 17 inch type Satellite L670-Ubuntu 11.10