Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nieuwe Bodhi uitgebracht  (gelezen 905 keer)

FrSu

  • Gast
Nieuwe Bodhi uitgebracht
« Gepost op: 2015/10/18, 19:30:40 »
Iemand al naar gekeken?  http://distrowatch.com/?newsid=09144

Ik ga zeker kijken of het wat is. Was mij altijd wat te ingewikkeld. Steile leercurve voor mij. Download loopt.

FrSu

  • Gast
Re: Nieuwe Bodhi uitgebracht
« Reactie #1 Gepost op: 2015/10/25, 08:39:57 »
Via Live USB bekeken. Ziet er mooi uit. In gebruik voor mij wat lastiger, omdat het toch net weer iets anders werkt. Om er goed mee te kunnen leren werken zou ik het moeten installeren en dagelijks gaan gebruiken.  Zou dan via een dualboot een optie zijn. Heb hier echter geen ervaring mee met Bodhi. Weet / heeft iemand dat?

Re: Nieuwe Bodhi uitgebracht
« Reactie #2 Gepost op: 2015/10/25, 09:11:35 »
Zelf heb ik daar geen ervaring mee, maar het systeem dualboot maken mag naar alle waarschijnlijkheid geen problemen opleveren. Forumlid Vistaus heeft volgens mij nog wel een schat aan informatie wat betreft Bodhi, wellicht kan hij je op weg helpen.
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint

Offline MKe

  • Lid
Re: Nieuwe Bodhi uitgebracht
« Reactie #3 Gepost op: 2015/10/25, 16:04:17 »
Ik heb bodhi 2 een hele tijd (ongeveer 2 jaar) gebruikt. Werkte prima. Het is inderdaad even wennen als je ovestapt, maar bij mij wende het snel. De verschillen zijn lang niet zo groot als ze lijken. Ik ben gestopt met bodhi toen Jeff ermee stopte, dus ik kan je niets vertellen ver de laatste versie.

Re: Nieuwe Bodhi uitgebracht
« Reactie #4 Gepost op: 2015/10/25, 20:02:06 »
Ik heb bodhi 2 een hele tijd (ongeveer 2 jaar) gebruikt. Werkte prima. Het is inderdaad even wennen als je ovestapt, maar bij mij wende het snel. De verschillen zijn lang niet zo groot als ze lijken. Ik ben gestopt met bodhi toen Jeff ermee stopte, dus ik kan je niets vertellen ver de laatste versie.

Jeff is alweer terug, gelukkig :)

@theo: Inderdaad heb ik veel ervaring met Bodhi. Als FrSu specifieke vragen heeft, kan ik die vrijwel zeker beantwoorden :)

Offline MKe

  • Lid
Re: Nieuwe Bodhi uitgebracht
« Reactie #5 Gepost op: 2015/10/25, 21:02:57 »
Ja Jeff is terug en goed bezig. Ik ben zelf inmiddels zo gehecht aan i3wm dat ik niet meer terug wil :D