Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: windows geen schijf  (gelezen 841 keer)

Offline svennyO

  • Lid
windows geen schijf
« Gepost op: 2010/04/13, 09:15:31 »
Hoi allemaal, als ik de cd 9.10 erin doe krijg ik de volgende melding: Titel: Windows geen schijf,   exception processing message C 0000013 parameters 75b0bf7c 4 75b0bf7c 75b0bf7c. Dit komt met de mogelijkheden "annuleren, doorgaan en opnieuw"
Welke ik ook kies ik moet 6x klikken om hem weg te krijgen. Daarna krijg ik wel het opstartmenu je ziet dat hij laad er komt een map ubuntu in windows maar er gebeurt niets.
Als ik boot vanaf cd. Dan kan ik niet door het taalmenu heen manouvreren. Na de 30sec begint er iets te laden en draaien, vervolgens een behoorlijke lijst met error meldingen gevolgd door een zwart beeld.
Ik heb met deze cd mijn laptop probleemloos geinstalleerd, heb nog een 2de cd gedownload en bij deze krijg ik hetzelde verhaal

Wie heeft goede raad

Re: windows geen schijf
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/13, 11:22:33 »
Geen idee welke versie van Ubuntu je gebruikt maar probeer allereerst te werken met Hardy Heron LTS.

ennuuh installeer Ubuntu niet in windows........   :rolleyes:
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: windows geen schijf
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/13, 11:40:12 »
MIsschien een slecht gebrande CD die onder windows al foutmeldingen geeft. Heb je hem al eens opnieuw gebrand?

Offline svennyO

  • Lid
Re: windows geen schijf
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/27, 12:28:34 »
Sorry voor de late reactie, het is allemaal gelukt. Het was inderdaad een slechte cd in combinatie met een vuiltje op de lens. Het staat er allemaal op.
« Laatst bewerkt op: 2010/04/27, 12:30:21 door svennyO »