Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Android App  (gelezen 867 keer)

Android App
« Gepost op: 2014/11/23, 19:40:44 »
Hopelijk is er iemand die een beetje handig is met het maken van een Android App.

Wat zoek ik. Een auto sms responder. Daar zijn er inderdaad genoeg van, maar net niet wat ik wil.

Wat is het geval, Wij hebben een paard in een stal staan, ik wil daar een cameraatje ophangen dat via SMS bediend wordt. Op zich niet zo moeilijk, maar ik heb wat speciaals.

Ik kan via SMS een commando geven waneer er een geluid boven een bepaalde drempelwaarde komt, in mijn geval stal open. Er wordt dan een SMS door mijn camera verstuurd naar mijn mobile telefoon. Ik filter op de volgende tekst "Warning anyone entered!" Indien deze tekst wordt ontvangen dan stuurt mijn mobile telefoon een code terug om een video opname te maken. Dan het probleem. Deze video opname blijft doorlopen totdat ik een nieuw commando geef. Ik wil dit automatisch na een kwartier doen en dan als ik de melding terug krijg dat de video gestopt is, wil ik opnieuw de camera opzetten om opnieuw te gaan luisteren indien er wat gebeurd. En dit dus eigenlijk continue herhalend.

Waarom zo moeilijk, helaas heeft mijn camera geen mogelijkheid om een instructie te geven om op geluid video te starten, dat zou het handigst zijn.

Hopelijk heeft iemand hier wat tijd voor of ervaring met een sms app die ik nog niet geprobeerd heb.
Server: Ubuntu 14.04 server edition
1 x Desktop: Mint 17.1
Netbook: Acer Aspire One Xubuntu 12.04.
Laptops: 1 x Asus Linux Mint 17.1, 1 x Acer XUbuntu 12.04