Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Irl teammeeting animo?  (gelezen 46176 keer)

Irl teammeeting animo?
« Gepost op: 2010/09/11, 11:24:18 »
We hebben een traditie bij ubuntu-nl om ééns in de zoveel tijd elkaar irl te ontmoeten. De laatste irl meeting is al weer een tijdje terug, er zijn nieuwe teamleden, er is veel veranderd. Tijd om weer eens gezellig bijeen te komen denk ik. :)

Wat jullie, is er animo voor een irl teammeeting?

(p.s. ik heb deze vraag in het forumteam gedeelte geplaatst omdat er geen algemeen teamgedeelte is op het forum, en de algemene team mailinglist volgens mij nog niet in de lucht is.)

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/09/11, 11:38:51 »
Ik ben al twee keer eerder bij een irl meeting in Bergen op Zoom geweest, georganiseerd door SWAT. Niet iedereen was er, maar een groot gedeelte van het team wel, en ik heb er goede herinneringen aan. :) Het is dus wel mogelijk. ;)

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/09/11, 12:08:24 »
Het zou jammer zijn als je niet zou kunnen. Maar je wil in ieder. :)

Soms is het mogelijk mee te rijden. Ik ben al naar meerdere bijeenkomsten meegereden met Chris, met Testcees, TonH, WillemWullink, dat is gezellig, en praktisch.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #3 Gepost op: 2010/09/11, 12:23:59 »
Ubuntu-nl zou toch een mooi forum hiervoor zijn? Gezien dit voor de hele Ubuntu-NL gemeenschap geldt.

Wat is de bedoeling van zo'n IRL meeting? Is het een IRC meeting, maar dan IRL? :P
Misschien kan dit tegelijk met een Releaseparty ofzo gepland worden?
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #4 Gepost op: 2010/09/11, 13:53:50 »
Ik ben al twee keer eerder bij een irl meeting in Bergen op Zoom geweest, georganiseerd door SWAT. Niet iedereen was er, maar een groot gedeelte van het team wel, en ik heb er goede herinneringen aan. :) Het is dus wel mogelijk. ;)

+1

@femke: Misschien kan je met iemand meerijden anders? Ik woon in dezelfde woonplaats als jij en ik ben ook naar de vorige teammeetings geweest, omdat ik mee kon rijden met Cees vanuit Utrecht. Scheelt al een heel stuk en ben Cees daar ook dankbaar voor :)
Maar rustig maar, t is alleen maar een tip @femke.

Maar ik heb zeker animo hiervoor. Ben het met Thomas eens wbt herinneringen en ik zou heel graag weer een nieuwe teammeeting willen.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #5 Gepost op: 2010/09/11, 14:03:00 »
Misschien kan dit tegelijk met een Releaseparty ofzo gepland worden?
+1

Maar klopt het dat dit alleen voor het Team is? Dan is dit dus niet voor mij bestemd.

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #6 Gepost op: 2010/09/11, 14:05:31 »
@Thijsg: Inderdaad alleen voor teamleden. Let wel, alle teamleden, dus ook Cees, Double12 etc :)

Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #7 Gepost op: 2010/09/11, 16:13:38 »
Organiseer dan zoiets gewoon centraal in Nederland. Ik begrijp de standpunt van Femke zeer goed. En het is niet erg fatsoenlijk om ergens in het zuiden des land iets te regelen end an maar hopen dat men uit het noorden des land ook maar ff langs komt wippen. Wil je een IRL?? Prima, regel het dan netjes ergens centraal in het land zodat reistijd en afstand voor iedereen ongeveer gelijk blijft.
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #8 Gepost op: 2010/09/11, 16:31:34 »
@nomko: Ik begrijp het standpunt van femke ook heel goed. Maar er zit wel een reden achter dat we het in het zuiden van het land organiseren. Het was juist in het zuiden zodat onze Vlaamse collega's ook zouden kunnen komen. Anders moeten hun veel verder reizen dan wij.

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #9 Gepost op: 2010/09/11, 16:48:53 »
Ja, dat klopt inderdaad femke. Goed idee om het een keer centraal te organiseren :) Utrecht zou een mooie, centrale locatie hiervoor zijn :)

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #10 Gepost op: 2010/09/11, 17:15:54 »
IRL meeten is altijd gezellig.
Ik doe dus mee :)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #11 Gepost op: 2010/09/11, 17:49:42 »
Hier nog een voorstemmer.
Omdat velen mogelijk met het OV reizen, is Utrecht een mooi centraal punt. (A'dam of R'dam zou misschien ook kunnen....)
Is er iemand, die een locatie in de buurt van een station kan regelen ? (Liefst gratis natuurlijk :lol:)
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #12 Gepost op: 2010/09/11, 17:56:44 »
Ik ben ook zeker van de partij. Als nieuw teamlid wil ik de andere teamleden wel eens ontmoeten. Veel heb ik al op release party's gezien, maar nog niet allemaal. Tijdens release party's is het veel te druk om ook echt in gesprek te gaan, dan is jammer en daarom zie ik deze IRL meeting wel zitten.

Mij maakt het niet zo veel uit waar het ergens in het land is. Ik neem wel de auto (als ik die thuis mee kan krijgen).
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #13 Gepost op: 2010/09/11, 18:17:31 »
Hier nog een voorstemmer.
Omdat velen mogelijk met het OV reizen, is Utrecht een mooi centraal punt. (A'dam of R'dam zou misschien ook kunnen....)
Is er iemand, die een locatie in de buurt van een station kan regelen ? (Liefst gratis natuurlijk :lol:)

Ik weet wel een mooie locatie. Is in Hoog Catharijne. Zal zo even de website zoeken ;)

Offline Double12

  • Lid
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #14 Gepost op: 2010/09/11, 18:42:40 »
IRL meeting lijkt mij een prima idee. Utrecht Centraal is voor mij qua reistijd erg aantrekkelijk :)

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #15 Gepost op: 2010/09/11, 18:52:51 »
Deze vergaderzaal bedoel ik: http://www.hoogbrabant.nl/
Zit in Hoog Catharijne, dus lekker dichtbij het station :)

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #16 Gepost op: 2010/09/11, 19:00:24 »
Ik ben natuurlijk ook voor. Maar voor mij kan de locatie niet echt verder dan 45 minuten, hoogstens een uur (auto)reistijd liggen.

Offline siegi

  • Lid
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #17 Gepost op: 2010/09/11, 19:50:45 »
Deze vergaderzaal bedoel ik: http://www.hoogbrabant.nl/
Zit in Hoog Catharijne, dus lekker dichtbij het station :)
Ik wil me niet in deze discussie mengen. Maar,
€330 voor de zaal van 20 personen , -50% op zaterdag. Volgens mij kan je daar al heel wat reiskosten voor maken?
Bergen op zoom is gratis, mits alles wat proper wordt achter gelaten.

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #18 Gepost op: 2010/09/11, 19:56:46 »
@siegi: Het was ook maar een idee. Ik ben eerder in Hoog Brabant geweest en heb daar goeie ervaringen mee :)
Maar Bergen op Zoom is wel ver reizen vanaf hier. Ik kan denk ik wel met Cees meerijden, zoals voorheen, maar dat neemt niet weg dat het voor anderen wel bezwaarlijk is.

Offline Double12

  • Lid
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #19 Gepost op: 2010/09/12, 12:45:49 »
165 euro is wel veel. Is een café in Utrecht CS of er in de buurt anders ook een optie? Dat kost wel wat drankjes, maar dan zit je nog niet aan 165 euro.

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #20 Gepost op: 2010/09/12, 15:43:57 »
We hebben met het organisatieteam van de releaseparty 2010 in de Harbour Club in Utrecht vergaderd. Daar is het op zaterdag overdag meestal erg rustig, en is het is dicht bij het station. Toen wij er waren hadden we wel de pech dat er net een flinke groep had gereserveerd voor een lunch, en dat gaf aardig wat geluid. Die kans loop je dan dus wel in een café.
« Laatst bewerkt op: 2010/09/12, 15:46:59 door Thomas de Graaff »

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #21 Gepost op: 2010/09/12, 18:47:17 »
Zelf ben ik niet zo happig op openbare plaatsen. Is dit niet bij iemand thuis te regelen?

Ik kan (misschien) wel een locatie beschikbaar stellen, maar deze ligt in het zuiden des lands en is niet gemakkelijk te bereiken met OV.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #22 Gepost op: 2010/09/12, 19:44:03 »
Almere is hier geen probleem hoor ;)
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #23 Gepost op: 2010/09/12, 20:11:35 »
Almere vind ik prima. :)

Offline Double12

  • Lid
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #24 Gepost op: 2010/09/12, 21:15:19 »
Het is eerder de vraag of we met de toegenomen belangstelling voor het team wel in jouw huis passen :P