Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: chromium-codecs-ffmpeg-extra  (gelezen 568 keer)

Offline Tom

  • Lid
chromium-codecs-ffmpeg-extra
« Gepost op: 2018/12/05, 17:58:09 »
chromium-codecs-ffmpeg-extra kreeg daar een update voor,alleen ik gebruik geen chromium maar google-chrome,mijn vraag is nu ben ik iets met die chromium-codecs-ffmpeg-extra ?.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: chromium-codecs-ffmpeg-extra
« Reactie #1 Gepost op: 2018/12/05, 18:07:29 »
chromium-codecs-ffmpeg-extra kreeg daar een update voor,alleen ik gebruik geen chromium maar google-chrome,mijn vraag is nu ben ik iets met die chromium-codecs-ffmpeg-extra ?.
Heel simpel: als je 'm hebt, dan is-ie waarschijnlijk ergens goed voor (in gebruik bij een of ander programma). En als je 'm hebt, wil je uiteraard dat-ie wordt bijgewerkt.  :)

Offline Tom

  • Lid
Re: chromium-codecs-ffmpeg-extra
« Reactie #2 Gepost op: 2018/12/05, 18:10:01 »
Oké dank U ,fijne avond nog  :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline vanadium

  • Lid
Re: chromium-codecs-ffmpeg-extra
« Reactie #3 Gepost op: 2018/12/05, 18:19:15 »
Ik heb ook google-chrome geïnstalleerd, maar chromium-codex-ffmpeg* is bij mij niet geïnstalleerd. Misschien heb je ook de open source versie chromium geïnstalleerd? Indien niet, dan is het veilig die pakketten te verwijderen. Heb je wel chromium naast google-chrome, dan kan je indien gewenst chromium verwijderen (sudo apt remove chromium-browser). Een daarop volgende `sudo apt autoremove` zal dan de afhankelijkheden van chromium, waaronder chromium-codex-ffmpeg-extras, automatisch verwijderen indien die niet door nog andere progs gebruikt worden.