Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Langzame torrent (transmission) en herinstallatie  (gelezen 396 keer)

Offline dude

  • Lid
Langzame torrent (transmission) en herinstallatie
« Gepost op: 2012/07/30, 14:16:25 »
Is het mogelijk dat ik Ubuntu herinstalleer, zonder dat ik opnieuw moet beginnen met een hele langzame torrent... Herinstallatie lijkt de enige optie die overblijft na dit probleem , maar ik ben al een paar maanden bezig met een hele langzame torrent. Ik heb nu 96% gedownload dus ik zou niet graag opnieuw willen beginnen  :)

Ik gebruik Transmission...

Offline redmar

  • Vertaalteam
Re: Langzame torrent (transmission) en herinstallatie
« Reactie #1 Gepost op: 2012/07/30, 15:12:27 »
Waar heb je die torrent vandaan? De ubuntu torrent heeft duizenden peers, ik heb zo'n image binnen een half uur binnen, en ik heb niet eens snel internet. Als je wel de standaard ubuntu torrent gebruikt is er iets mis met de configuratie van transmission, kan je daar wat meer informatie over geven? Heb je de juiste poort in je router opengezet?

Offline dude

  • Lid
Re: Langzame torrent (transmission) en herinstallatie
« Reactie #2 Gepost op: 2012/07/30, 16:45:18 »
Normaal gaan torrents bij mij ook snel. Ik wil het forum niet in problemen brengen door te verwijzen naar een site waarop zich mogelijkerwijs ook minder legale content zou kunnen bevinden... Maar het is een wat oudere torrent van 23 GB. Vandaar dat het wat lang duurt. Daar heb ik meestal geen last van (draait terwijl ik wat anders doe), maar nu ik opnieuw moet installeren wil ik al die downloadtijd niet verliezen.

Offline redmar

  • Vertaalteam
Re: Langzame torrent (transmission) en herinstallatie
« Reactie #3 Gepost op: 2012/07/30, 16:52:46 »
ow, het gaat niet om de torrent van ubuntu zelf? Dan zal je idd je pc een aantal dagen aan moeten staan, totdat die torrent binnen is. Of je kan gewoon de data meenemen in de backup, transmission kijkt altijd of je al delen van de torrent binnen hebt als je een nieuwe torrent toevoegt, dus dat zou goed moeten gaan.

Re: Langzame torrent (transmission) en herinstallatie
« Reactie #4 Gepost op: 2012/07/30, 17:15:27 »
Je kunt de magnet-URL van de torrent kopiƫren in het menu Torrent. Maak ook een back-up van de gedeeltelijk gedownloade bestanden. Na de herinstallatie plaats je de torrent terug middels de magnet-URL en stel je de locatie van de bestanden in.