Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] [Xubuntu] Dock staat aan de linker kant  (gelezen 608 keer)

[Opgelost] [Xubuntu] Dock staat aan de linker kant
« Gepost op: 2012/10/28, 11:33:04 »
Beste mensen,

Ik was een beetje aan het prutsen met de dock en ik het op een of andere manier voor elkaar gekregen om de dock links onderin het scherm te krijgen. Nu wil ik hem weer gewoon in het midden, maar dat krijg ik niet voor elkaar.



Iemand die uit kan leggen hoe het moet?

Gr. Niels

Moderator edit: Bericht als opgelost gezet.
« Laatst bewerkt op: 2012/10/28, 13:01:49 door Ron »

Re: [Xubuntu] Dock staat aan de linker kant
« Reactie #1 Gepost op: 2012/10/28, 11:42:08 »
Ik weet niet of het Cairo-dock is of AWN-dock, maar maakt niet uit. Over het algemeen klik je met de rechtermuis op de balk van het dock, waarna een menu zich opent met configuratie of voorkeuren deze kiezen, dan is er meestal wel een tabblad waar iets voor de positie staat.

Wat plaatjes:







« Laatst bewerkt op: 2012/10/28, 11:54:31 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: [Xubuntu] Dock staat aan de linker kant
« Reactie #2 Gepost op: 2012/10/28, 12:05:24 »
Rechtermuistoets op de balk:
In Xubuntu krijg je werkbalkvoorkeuren, daar kan je alles instellen.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Tom

  • Lid
Re: [Xubuntu] Dock staat aan de linker kant
« Reactie #3 Gepost op: 2012/10/28, 12:47:43 »
Rechtsklik op de werkbalk - Nieuwe elementen toevoegen - scheidingslijn - toevoegen.
Op de nieuwe scheidingslijn klikken - verplaatsen - en helemaal naar links brengen - op die scheidingslijn klikken - eigenschappen en uitvouwen aan vinken ...klaar.

Dus om duidelijk te zijn links en rechts van uw dock moet een scheidingslijn (elke kant 1) staan die uitgevouwen zijn dan staat uw dock in de midden
« Laatst bewerkt op: 2012/10/28, 12:50:12 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: [Xubuntu] Dock staat aan de linker kant
« Reactie #4 Gepost op: 2012/10/28, 12:53:06 »
Rechtsklik op de werkbalk - Nieuwe elementen toevoegen - scheidingslijn - toevoegen.
Op de nieuwe scheidingslijn klikken - verplaatsen - en helemaal naar links brengen - op die scheidingslijn klikken - eigenschappen en uitvouwen aan vinken ...klaar.

Dus om duidelijk te zijn links en rechts van uw dock moet een scheidingslijn (elke kant 1) staan die uitgevouwen zijn dan staat uw dock in de midden
Dat is 'm dankjewel!