Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost]Heel zwak  (gelezen 1524 keer)

[opgelost]Heel zwak
« Gepost op: 2009/03/15, 20:09:29 »
Graag had ik effe gereageerd op Bart zijn topic waarin hij zichzelf verdedigde.
De topic was oprecht en klonk logisch.
Ook werd door hem gevraagd de topic niet direkt te verwijderen , zodat iedereen zijn verdediging kon lezen, wat dus blijkbaar niet werd gedaan door de moderators. De topic was al weg na een paar minuten, sorry , heel zwak is dit.
Als jullie op die manier blijven doorgaan , gaan jullie nog vele leden kwijtspelen.
« Laatst bewerkt op: 2009/03/15, 21:01:38 door mantass »
Viva La Revolución

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Re: Heel zwak
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/15, 20:10:47 »
Mijn recht op antwoord is voor de 3de keer verwijdert. Waarom snoeren jullie mij de mond?

Na edit: Het topic staat er terug, bedankt.
« Laatst bewerkt op: 2009/03/15, 20:12:49 door bartek »
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Re: [opgelost]Heel zwak
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/21, 16:21:23 »
Graag had ik effe gereageerd op Bart zijn topic waarin hij zichzelf verdedigde.
De topic was oprecht en klonk logisch.
Ook werd door hem gevraagd de topic niet direkt te verwijderen , zodat iedereen zijn verdediging kon lezen, wat dus blijkbaar niet werd gedaan door de moderators. De topic was al weg na een paar minuten, sorry , heel zwak is dit.
Als jullie op die manier blijven doorgaan , gaan jullie nog vele leden kwijtspelen.


Ik denk dat we Pjotr ook kwijt zijn dit was zijn laatste post (http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/de-aso-heeft-ook-zijn-zegje-(3de-poging-voor-dit-topic-alweer-verwijdert-wordt)/msg384259/#msg384259) het forum is niet meer wat het geweest het heeft zijn glans verloren, ik kom hier hoofdzakelijk voor de gezelligheid maar die is de laatste tijd ver te zoeken Ubuntu is niet mijn hoofd distro.Meningsverschillen kunnen schijnbaar niet worden uitgepraat de makkelijkste weg is het topic te verwijderen.Ik zelf post niet veel maar lees desde meer. 

John

Re: [opgelost]Heel zwak
« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/21, 16:25:01 »
Onzin. Jullie hebben niets te klagen. Als iemand hier grove beledigingen post, dan worden die weggehaald, hetzij niet permanent. Vaak wordt een topic even weggehaald, zodat de moderators het kunnen bespreken.

Ik word doodmoe van al het geklaag in de tientallen reacties die in een dozijn topics staan verspreid. Wat hebben jullie in in hemelsnaam te klagen? Alles gaat toch goed? Het is hier geen complexe democratie van een supernatie, maar een gezellig (althans, dat was het) forum, waarin duidelijke afspraken zijn gemaakt.

http://www.ubuntu-nl.org/ubuntunl/richtlijnen#Forum
De fantastische richtlijnen waaraan we ons allemaal dienen te houden.
« Laatst bewerkt op: 2009/03/21, 16:27:33 door Cumulus007 »

Re: [opgelost]Heel zwak
« Reactie #4 Gepost op: 2009/03/21, 16:32:35 »
Een beetje raar hoor John50, om Ubuntu niet als hoofddistro te nemen alleen maar omdat het hier wat minder gezellig is geworden.

Re: [opgelost]Heel zwak
« Reactie #5 Gepost op: 2009/03/21, 16:50:40 »
Een beetje raar hoor John50, om Ubuntu niet als hoofddistro te nemen alleen maar omdat het hier wat minder gezellig is geworden.

Ik ben al wat langer met linux bezig dat was einde jaren 90 toen was er nog geen Ubuntu ik hield me toen bezig met Red Hat en later met mandrake het huidige Mandriva ik werk liever met kde en Kubuntu vindt ik nog niet helemaal af misschien wel in de toekomst ik gebruik nog steeds kde 3.5 en wil pas overstappen als alles werkt in kde 4 dat heeft niets met met het forum te maken  ;)

John

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: [opgelost]Heel zwak
« Reactie #6 Gepost op: 2009/03/21, 16:52:25 »
Kunnen we dit niet afsluiten?
Er is een conflict, wat voor het grootste gedeelte intern is. Dus binnen het team en een aantal mensen die vinden dat het team anders zou moeten werken. Er is zelfs een speciaal onderdeel op het forum daarvoor. Kunnen we het in dat gedeelte houden?
Dan blijft het op de rest van het forum gezellig.

Bovendien heeft het ophalen van dit soort topics geen zin. De gezelligheid gaat er alleen op achteruit.

DarkEra

  • Gast
Re: [opgelost]Heel zwak
« Reactie #7 Gepost op: 2009/03/21, 17:01:57 »
Bij nader inzien en overleg hebben we besloten om dit topic op slot te zetten. Dit om verdere discussies te voorkomen en de rust te bewaren.

Namens het moderator team.