Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Minecraft  (gelezen 1745 keer)

Minecraft
« Gepost op: 2013/05/22, 21:28:18 »
Beste Leden

Kan iemand me helpen om minecraft aan de gang te krijgen.
Zodra ik inlog met account Zegt ie "Login Failed" en ik heb geen flauw idee waarom en mijn zoontje wil zo graag spelen maar krijg hem niet werkend

Mvg Deliciouss

Re: Minecraft
« Reactie #1 Gepost op: 2013/05/22, 21:31:31 »
Gaat het om een legitieme account? Werkt het wel op bijv. Windows? Welke Ubuntu draai je? 32/64-bits?

Re: Minecraft
« Reactie #2 Gepost op: 2013/05/22, 21:33:31 »
Beste

Uhmmmm volgens mij heeft hij een account op Windows maar die is volgens mij gecracked weet niet zeker
En ik draai op 12.04 32 bits

Mvg Deliciouss

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Minecraft
« Reactie #3 Gepost op: 2013/05/22, 22:44:20 »
volgens mij heeft hij een account op Windows maar die is volgens mij gecracked weet niet zeker
Wat bedoel je? Er zijn "cracked" versies waar geen betaalt account voor nodig is. Als je die in Ubuntu wil gebruiken zal je hier weinig hulp vinden.

Kan je voor het account een nieuw wachtwoord aanvragen per e-mail?
Klik links bovenin op Documentatie

Re: Minecraft
« Reactie #4 Gepost op: 2013/05/23, 11:26:53 »
Voor cracked moet je inderdaad alleen een niet-legitieme gebruikersnaam verzinnen, verder werkt Minecraft 1:1 op Ubuntu als op Windows, dat geldt ook voor cracked, er wordt 0 onderscheid gemaakt daar tussen, behalve code-technisch enkele kleine puntjes.
Daarnaast, Minecraft heeft geen AAA-game-prijs, en legitiem is veel fijner spelen (meer functies, minder gedoe met hackers online). En je ondersteund zo natuurlijk de ontwikkelaar Mojang.
Als uw zoon een premium account heeft, dan moet inloggen (op minecraft.net of via de launcher) geen probleem zijn, niet in Windows en niet in Linux. Ziet het er op Windows anders uit? Dan heb je óf op Ubuntu cracked Minecraft (maar daar kan je het inlog-probleem niet bij hebben) óf op Windows cracked.
« Laatst bewerkt op: 2013/05/23, 11:28:49 door Cheap Applications »
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Re: Minecraft
« Reactie #5 Gepost op: 2013/05/23, 14:54:44 »
Uhmmmm volgens mij heeft hij een account op Windows maar die is volgens mij gecracked weet niet zeker
Dat is dus geen account.
1) Ga naar minecraft.net en maak een account aan, indien dat nog niet is gebeurd.
2) Log met die account in op minecraft.net en koop het spel (is maar €20).
3) Als het spel is afgerekend kan met de in stap 1 aangemaakte account worden ingelogd op de computer. Het besturingssysteem (Windows, Mac, Linux) maakt hier niet uit, je kunt het op Windows kopen en op Linux spelen, etc.
NOBODY expects the Spanish Inquisition!