Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Cursor verspringt tijdens typen  (gelezen 3581 keer)

Cursor verspringt tijdens typen
« Gepost op: 2009/08/08, 19:17:36 »
Hallo allemaal, Ik heb net Ubuntu 9.04 opnieuw geïnstalleerd. Maar ik blijf een probleem houden met ubuntu. In een aantal programma's zoals openoffice, firefox, evolution. Is het zo dat ik ben gewoon aan typen van teksten via mijn toetsenbord, en kijk ik later op mijn scherm, is mijn cursor ineens van plaats versprongen. Zodat er een andere zin ineens halverwege een andere tekst verder gaat. Dit probleem heb ik op diverse pc al meegemaakt en met diverse versies van ubuntu. Weet iemand waar dit in zit?  In dit bericht heb ik het al 3 keer meegemaakt. Ik raak hierbij geen muis aan.

Ik zou graag dit probleem eens opgelost zien.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Steunpunt van Alphen aan den Rijn. Mijn website is  voosterom.nl.

Offline Mikkel

  • Lid
Re: Cursor verspringt tijdens typen
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/08, 20:20:49 »
Over een verspringende cursor tijdens het typen zijn al vaker berichten gepost. Het lijkt te komen doordat je tijdens het typen het touchpad aanraakt. Maar da's bij een laptop, jij schrijft dat het bij diverse pc's voorkomt. Dat zijn dus géén laptops?

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Cursor verspringt tijdens typen
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/18, 19:06:56 »
Klinkt als een lasermuis met een vuiltje eronder.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal