Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren  (gelezen 15518 keer)

Offline lowieke

  • Lid
www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Gepost op: 2008/09/04, 20:16:09 »
na het openen van www.nederland.fm/ opent een scherm met veel keuzezenders maar bij het aanklikken van 1 van die zenders wordt Firefox uitgeschakeld inplaats van dat de gekozen zender opent en muziek weerklinkt.Wat kan er fout zijn ?

Offline Dave

  • Lid
www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/04, 22:38:36 »
Firefox 3 neem ik aan? Ik gebruik het als test site zelfs na nw installatie. radio 10 geeft het eerst problemen boven arrow bijvoorbeeld.
eens spelen met je add-ons.
Ik heb er de vinger nog niet achter wat de juiste volgorde is in eea maar twam steeds weer goed.

bloemetjesgordijn

  • Gast
www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/06, 00:12:41 »
Ik gebrruik zelf stream tuner , hiermee kan je allerlei streaming media zien / luistern. Echter nog nooit geprobeerd met nerderland.fm

Offline Tom

  • Lid
www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Reactie #3 Gepost op: 2008/09/06, 09:18:43 »
Citaat van: lowieke
na het openen van www.nederland.fm/ opent een scherm met veel keuzezenders maar bij het aanklikken van 1 van die zenders wordt Firefox uitgeschakeld inplaats van dat de gekozen zender opent en muziek weerklinkt.Wat kan er fout zijn ?
Hij speelt niet slecht , bij sommige zenders moet je wel even geduld hebben .
Je denkt er komt niks , alleen een grijs vlak en na een halve minuut top hij begint.
Bij enkele zender is het niks.
Wel moet Noscript of Adblock tijdelijk uit staan anders word het niks.
Zeer zelden smeert FF weg.
Groetjes Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Hanssun

  • Lid
www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Reactie #4 Gepost op: 2008/09/06, 10:19:01 »
ik heb Adblock  er even afgegooid en hij doet het nu meteen , dank voor je tip wandarooze.

Gr Hans,

Offline HP

  • Lid
www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Reactie #5 Gepost op: 2008/09/06, 11:36:04 »
Citaat van: lowieke
na het openen van www.nederland.fm/ opent een scherm met veel keuzezenders maar bij het aanklikken van 1 van die zenders wordt Firefox uitgeschakeld inplaats van dat de gekozen zender opent en muziek weerklinkt.Wat kan er fout zijn ?
Zoals reeds opgemerkt, het is ws een probleem met extensies in ff. Als je dat eens wilt checken, open dan een terminal venster en tiep: firefox --safe-mode
en ga dan naar de gewenste site toe en kijk wat er gebeurt.

Voor uitleg over meer opties vanaf de terminal tiept men: man firefox
--
Taking on nearly religious proportions, the established monetary institution exists as one of the most unquestioned forms of faith there is. How money is created, the policies by which it is governed, and how it truly affects society, are unregistered interests of the great majority of the population. [Zeitgeist addendum]

www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Reactie #6 Gepost op: 2008/09/06, 12:02:09 »
Firefox (of firefox-3.0) heeft bij mij geen man page.

Boborc

  • Gast
www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Reactie #7 Gepost op: 2008/09/06, 12:47:55 »
Probeer eens rechtstreeks via de website van de zender de livestream te openen (of eventueel via vlc media player).

Gegroet,
Boborc

Offline timv

  • Lid
Re: www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Reactie #8 Gepost op: 2012/03/05, 16:27:15 »
Om de websites [knip] en [knip] te luisteren heb ik de windows media player moeten downloaden nu werken deze sites perfect voor nederland fm heb je voor een aantal radio stations ook de windows mediaplayer nodig!

[edit: je eigen websites spammen is niet liev en tegen de forumregels. gefeliciteerd met je ban]
« Laatst bewerkt op: 2012/03/05, 19:54:10 door Johan van Dijk »

Re: www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Reactie #9 Gepost op: 2012/03/05, 16:36:27 »
1 Draadje is uit 2008
2 Windows Media Player? Maar dat werkt helemaal niet tenzij je je webbrowser ook onder Wine draait.

Offline Mikkel

  • Lid
Re: www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Reactie #10 Gepost op: 2012/03/05, 19:46:51 »
1 Draadje is uit 2008
2 Windows Media Player? Maar dat werkt helemaal niet tenzij je je webbrowser ook onder Wine draait.

3. Of als je het hebt over een Windows-systeem.......

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: www.nederland.fm/nl hoe te beluisteren
« Reactie #11 Gepost op: 2012/03/05, 19:54:36 »
Oude koeien, sloot, spam en dus een slotje.