Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Probleem met Provider.  (gelezen 1548 keer)

Probleem met Provider.
« Gepost op: 2009/05/27, 13:22:59 »
Mijn provider is Alice. Redelijk geprijsd en toch een goed product, zo leek het. Totdat ik een computer opnieuw moest installeren. Met die computer lukt het niet om verbinding te maken met de POP-mailserver in.alice.nl . Als ik bij mail ophalen mijn wachtwoord invoer, dan krijg ik terug dat de verzending van het wachtwoord niet is gelukt. Element not found. Gek genoeg doet dit probleem zich niet voor op mijn andere computer, die ik maanden geleden heb ingesteld. Die haalt de mail wel op. Ook heb ik een e-mail only abonnement bij KPN. Dat werkt op beide computers. Alice zegt geen fouten in de verbinding te kunnen vinden. Toch moet er iets fout zitten. Zijn er nog meer met dit probleem?

Re: Probleem met Provider.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/27, 17:02:11 »
Volgens mij heb ik alles goed ingevuld. De poort is inderdaad 110, voor beide accounts overigens.

Offline ruujan

  • Lid
Re: Probleem met Provider.
« Reactie #2 Gepost op: 2009/05/27, 20:24:16 »
Welk mailprog gebruik je? Ik denk dat het het probleem niet bij de provider zit. Anders zou je vanaf de andere pc ook niet kunnen inloggen.

Je hebt het over het verzenden van een wachtwoord dat niet lukt. Hoe bedoel je dat?

Re: Probleem met Provider.
« Reactie #3 Gepost op: 2009/05/27, 23:43:35 »
Ik gebruik Thunderbird op beide computers. De eerste keer dat je mail ophaalt, vraagt Thunderbird om een wachtwoord. Bij mijn Planet mailbox krijg ik na het opgeven van het wachtwoord de mail aangeleverd en daarna elke keer als ik Thunderbird open, bij Alice krijg ik na invoering van het wachtwoord de mededeling Element not found. De mail die in de webmailbox van Alice zit, wordt dus niet opgehaald. Welk element kan hij niet vinden?