Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox; opties / tabbladen  (gelezen 779 keer)

Da_peer

  • Gast
Firefox; opties / tabbladen
« Gepost op: 2008/02/20, 23:05:03 »
Hoi, ik heb tweetal problemen met firefox versie 2.0.0.12

-Op mijn computer (Kubuntu 7.10) heb ik bij firefox, in het menu "Extra" niet de knop "Opties". (daarachter zit vrij veel ja:-()

-Zowel op mijn Linux pc als op de Windows XP laptop van mijn moeder is bij de huidige firefox versie bij het opstarten de balk met de tabbladen afwezig. Hoe los ik dit op?  (het zou natuurlijk kunnen dat dit deels verband houdt met mijn vorige vraag)

Alvast bedankt

Da_peer

Offline siegi

  • Lid
Firefox; opties / tabbladen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/20, 23:10:45 »
bewerken > voorkeuren?

Als je een nieuw tabblad aanmaakt en dus meer als 1 tablad hebt dan zou de balk er wel moeten zijn.

Trouwens het is windows en niets anders zelf gefabriceerd.

Da_peer

  • Gast
Firefox; opties / tabbladen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/21, 12:38:20 »
Dank voor het naar mijn attentie brengen van het menu, ik had het op die plek niet gezocht.

Over mijn spelling van Windows, ik noem het bij voorkeur Windows, omdat ik er in het verleden talloze keren ellende mee heb gehad en ik dat kort in mijn post wil laten blijken. Het in tegenstelling tot de naam Redmond of andere typeringen voor het besturingssysteem vrij snel te snappen.

Offline Tom

  • Lid
Firefox; opties / tabbladen
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/21, 12:42:27 »
Citaat van: Da_peer
Dank voor het naar mijn attentie brengen van het menu, ik had het op die plek niet gezocht.

Over mijn spelling van Windows, ik noem het bij voorkeur Windows, omdat ik er in het verleden talloze keren ellende mee heb gehad en ik dat kort in mijn post wil laten blijken. Het in tegenstelling tot de naam Redmond of andere typeringen voor het besturingssysteem vrij snel te snappen.
Het woord Windows word hier niet graag gebruikt uit respect voor diegene die Windows gebruiken.
Niets voor ongoed maar wij hebben respect voor iedereen ongeacht welk OS hij gebruikt.
Vriendelijke groeten Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline patrick

  • Lid
Firefox; opties / tabbladen
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/21, 14:26:44 »
Een heel goede extensie voor firefox om met tabbladen te werken vind ik tab mix.
Acer desktop met intel E5200 - 4Gb Ram - ATI RADEON HD3450 256Mb - 640Gb HD en 1 van 320 Gb.
Dual boot systeem met Ubuntu 11.04 32Bit en Windows 7 Ultimate 32Bit

Da_peer

  • Gast
Firefox; opties / tabbladen
« Reactie #5 Gepost op: 2008/02/21, 15:50:54 »
Citaat van: wandarooze
Het woord Windows word hier niet graag gebruikt uit respect voor diegene die Windows gebruiken.
Niets voor ongoed maar wij hebben respect voor iedereen ongeacht welk OS hij gebruikt.
Vriendelijke groeten Tom.
Zoals te lezen is in mijn oorspronkelijke post gebruik ik de naam Windows uitsluitend voor de typering van een eigen pc en gebruik ik het woord daar niet als waardebepaling. Los daarvan vind ik het hypocriet dat het woord deze week al talloze keren gebruikt wordt op dit forum en ik als enige daar een opmerking over krijg. Tenslotte ken ik het woord
Citaat
ongoed
helaas niet, wat betekend het?

Offline siegi

  • Lid
Firefox; opties / tabbladen
« Reactie #6 Gepost op: 2008/02/21, 16:09:34 »
Citaat van: Da_peer
Over mijn spelling van Windows, ik noem het bij voorkeur Windows, omdat ik er in het verleden talloze keren ellende mee heb gehad en ik dat kort in mijn post wil laten blijken. Het in tegenstelling tot de naam Redmond of andere typeringen voor het besturingssysteem vrij snel te snappen.
Dan zou ik je toch aanraden om gewoon windows te zeggen. Anders zullen de moderators moeten ingrijpen.
Kijk maar eens in de forum richtlijnen.
Citaat van: richtlijnen
Dit is een Ubuntu-forum, we gaan uit van de kracht van dit Linux besturingssysteem, het zeer nadrukkelijk onderuithalen van Microsoft en Microsoft-producten is daarom misplaatst en wordt niet toegestaan.

Da_peer

  • Gast
Firefox; opties / tabbladen
« Reactie #7 Gepost op: 2008/02/21, 19:45:20 »
Citaat van: siegi
Dan zou ik je toch aanraden om gewoon windows te zeggen. Anders zullen de moderators moeten ingrijpen.
Kijk maar eens in de forum richtlijnen.
Ik wil niet dat dit tot een flame-war leidt  of iets dergelijks, maar zoals ik om 15u50 reeds schreef, ben ik zeker niet de enige die het woord Windows gebruikt, sterker; het staat zelfs in een kop van een topic.
Tenslotte had ik dit topic geopend omdat ik een vraag had (nogmaals bedankt voor het antwoord) en niet om erover te praten of het woord Windows wel of niet kan, de richtlijnen schrijven ook het on-topic houden van de discussie voor.