Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: emailadres krijg ik niet verborgen  (gelezen 1126 keer)

Gabbertje

  • Gast
emailadres krijg ik niet verborgen
« Gepost op: 2009/08/21, 14:58:39 »
Of ik nu emailadres verbergen aanvink of juist niet het blijft in allebei de gevallen zichtbaar in m,n profiel,het voelt zo bloot,heb al elders op deze site naar een oplossing gezocht maar niet gevonden,Gabbertje.

Offline Vaganzza

  • Lid
Re: emailadres krijg ik niet verborgen
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/21, 15:00:34 »
Je ziet altijd zelf je mailadres, als het vinkje aan zet kunnen de andere leden normaal het mailadres niet zien (enkel jijzelf).

Offline Mikkel

  • Lid
Re: emailadres krijg ik niet verborgen
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/21, 15:20:59 »
Gabbertje, op dit moment is je e-mailadres voor anderen zichtbaar, dus even het vinkje weer neerzetten of verwijderen. ^-^

Edit: even in mijn eigen Profiel gekeken: vinkje zetten bij Account-gerelateerde instellingen, E-mail verbergen voor anderen en je bent weer 'aangekleed'. :D
« Laatst bewerkt op: 2009/08/21, 15:24:34 door Mikkel »

Offline track

  • Lid
Re: emailadres krijg ik niet verborgen
« Reactie #3 Gepost op: 2009/08/21, 15:50:40 »
Hoi Gabbertje,

je eigen adres is altijd zichtbaar, dat klopt.  Maar je kunt makkelijk testen of het wél of niet zichtbaar is voor anderen.
Gewoon even uitloggen en daarna (als "gast") op je eigen naam klikken en je zult zien wat de anderen ook zien.

Vriendelijke groet,

track

p.s. op dit moment is jouw adres nog zichtbaar.  Dus liefst "adres verbergen" weer aanvinken !
« Laatst bewerkt op: 2009/08/21, 15:52:40 door track »

Gabbertje

  • Gast
Re: emailadres krijg ik niet verborgen
« Reactie #4 Gepost op: 2009/08/21, 16:15:45 »
Hoera het is gelukt,dank aan Track en anderen voor jullie snelle reacties ,flitsend gewoon ,dat geeft een welkom gevoel.