Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Events?  (gelezen 3175 keer)

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
Events?
« Gepost op: 2010/06/17, 17:09:37 »
Zijn er nog aankomende events op de planning?
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Offline Double12

  • Lid
Re: Events?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/06/18, 17:39:33 »
Binnenkort (10-18 juli) is er OpenCommunityCamp, niet dat wij daar echt gaan staan om over Ubuntu te vertellen (die mensen weten misschien wel meer van Ubuntu dan wij zelf), maar we zouden daar wel heen kunnen.

Verder: in september weer Software Freedom Day. We kunnen ons natuurlijk aansluiten bij één van de evenementen om daar iets van Ubuntu te laten zien. Ik geloof dat er in Den Haag ook weer iets georganiseerd wordt, dit keer ook in samenwerking met de NLLGG.

Offline frits1954

  • Lid
Re: Events?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/20, 20:30:36 »
plakken en knippen uit de NLLGG nieuws brief. Ubuntu NL staat er ook vermeldt   :)
ik wil hier best wel naar toe en wat doen voor Ubuntu.NL  

Software Freedom Day 2010 vind plaats op 18 september. Het nieuwe NLLGG
bestuur wil tijdens deze gelegenheid laten zien dat wij samen met
anderen een leuke, interessante en zo groot mogelijke Software Freedom
Day kunnen organiseren. Deze dag over vrije software en content is
vooral maar niet alleen bedoeld voor nieuwelingen


http://softwarefreedomday.net/

Frits1954
Linux ook voor morgen
ik ben leesblind 
Mvg
Frits1954

Offline Double12

  • Lid
Re: Events?
« Reactie #3 Gepost op: 2010/06/21, 22:58:50 »
Dat is interessant, op de website staat Ubuntu NL als vermeld als meewerkende partij. ??? Blijkbaar gaan ze daar vanuit, omdat wij vorig jaar hebben gestaan op de SFD van ClubNix in Den Haag.
Ik kan wel eens informeren of we daar weer een bijdrage kunnen leveren? Het is totnogtoe de enige SFD die vaststaat en ze hebben dit keer een meer toonaangevende locatie: de Koninklijke Bibliotheek.

Re: Events?
« Reactie #4 Gepost op: 2010/06/22, 20:58:14 »
Ik heb contact gehad met de NLLGG hierover, en aangegeven dat we met ubuntu wel aanwezig willen zijn. Dit past ook mooi in het streven om aan te sluiten bij andere evenementen. Vandaar dat we op de website staan denk ik. Organisatorisch heb ik de boot afgehouden, we hebben met de afgelopen releaseparty denk ik wel even de rek eruit wat betreft organisatie. Maar als iemand zich geroepen voelt om mee te helpen met het organiseren van de softwarefreedomday in Den Haag, ik denk dat alle hulp welkom is. :)
« Laatst bewerkt op: 2010/06/22, 21:02:07 door Thomas de Graaff »

Offline Double12

  • Lid
Re: Events?
« Reactie #5 Gepost op: 2010/06/22, 21:50:27 »
De organisatie laten we inderdaad in principe aan hen over, wij komen gewoon op de dag zelf met een stand/presentatie/whatever.

Re: Events?
« Reactie #6 Gepost op: 2010/06/23, 00:33:25 »
Misschien een idee om vast een loco promo pack aan te vragen?

https://wiki.ubuntu.com/UbuntuAtConferences

Wie woont er ook al weer in Den Haag... ;)