Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Waar kan ik de [b]sources[/b] van X Screensaver vinden?  (gelezen 513 keer)

Waar kan ik de [b]sources[/b] van X Screensaver vinden?
« Gepost op: 2017/12/22, 14:39:25 »
Wie helpt mijn aan de link(s) naar de sources van zowel  het achtereind (de kont) van  X Screensaver als ook zoveel mogelijk van hun plug-ins?
Het backend  is namelijk de perfecte engine voor een programma dat AI moet gaan onderzoeken, onder de plug-ins zitten er een aantal die mij persoonlijk aanspreken en therapeutisch (rustgevend) werken voor zowel mijn bipolariteit als mijn insomnia.
:)FINI LE TEMPS DU BOUFFON
Though I'm hardly ever smiling, I think it is hilarious it takes a Fool like me to see the madness of reality :)

Re: Waar kan ik de [b]sources[/b] van X Screensaver vinden?
« Reactie #1 Gepost op: 2017/12/22, 14:41:49 »
Wie helpt mijn aan de link(s) naar de sources van zowel  het achtereind (de kont) van  X Screensaver als ook zoveel mogelijk van hun plug-ins?
Het backend  is namelijk de perfecte engine voor een programma dat AI moet gaan onderzoeken, onder de plug-ins zitten er een aantal die mij persoonlijk aanspreken en therapeutisch (rustgevend) werken voor zowel mijn bipolariteit als mijn insomnia.


Hier al gekeken https://www.jwz.org/xscreensaver/

OS: Ubuntu Gnome 22.04/Xubuntu 22.04; Windows 10 (dualboot) en RPI 2, 3 en 4: Bitwarden en Pihole (rpi2) Bullseye xfce, Retropie en Twister
***Steunpunt***  voor andere steunpunten: https://kaart.ubuntu-nl.org/
                    "Echte wijsheid is weten wat je niet weet"

Re: Waar kan ik de [b]sources[/b] van X Screensaver vinden?
« Reactie #2 Gepost op: 2017/12/22, 14:57:18 »
Had ik idd al gedaan, maar de zaken staan er zo verspreid, dat ik een boekhouding zou moeten gaan voeren (onze zuiderburen zouden zeggen: zou gaan moeten voeren als ik me niet zwaar vergis), om alles wat ik wil binnenhalen ook feitelijk in mijn boodschappen-wagentje te doen.

Sorry, ik dol nu eenmaal graag met Cijfers en Letters zoals vroeger het programma met Maartje van Weeghen met in de jury  o.a. de helaas te vroeg overleden Henri Knap. FYI ik heb er ooit zelfs een uitzending in meegespeeld, die me Het grote (2-delige toen nog) Woordenboek der Nederlandse taal van Wolters opleverde, omdat ik in een vlaag van eerlijke verbijstering de overwinning op het voorlaatste topic uit handen gaf door mijn eigen cijfer-oplossing te diskwalificeren, hoewel hij goed was, maar ik was verkeerd begonnen met de benodigde rekenkundige formule en kon toen het juiste getal niet maken, zonder correcties aan te brengen (hetgeen tegen mijn principe is en was ....... maar alleen in een wedstrijd).
In de realiteit pas ik onmiddellijk mijn conclusies (en uitgangspunten indien nodig) aan als er een feit NIET past binnen het kader dat ik tot dat moment hanteerde, want dan had ik weer een nieuwe "priem-gedachte" ontdekt ;)
:)FINI LE TEMPS DU BOUFFON
Though I'm hardly ever smiling, I think it is hilarious it takes a Fool like me to see the madness of reality :)