Ondersteuning > Software en configuratie

vmware workstation opend niet na goede installatie

(1/2) > >>

socialdefect:
ik heb de evaluatie versie van vmware workstation 5.5 geinstalleerd , de installatie is gewoon goed verlopen maar toch opent vmware niet , dit zelfde probleem heb ik met beep media player en nerolinux , de paketten staan gewoon als geinstalleerd in synaptic weergegeven , ik heb vanalles geprobeerd maar tevergeefs tot nu toe , kan iemand hier me verder helpen mischien???

Dennis Kaarsemaker:
Wat krijg je als uitvoer als je {beep-media-player,nerolinux,vmware} wil starten in een terminal?

socialdefect:
nerolinux doet t ondertussen , beep is vervangen door xmms maar vmware doet niks .
socialdefect@ubuntu:~$ vmware
bash: vmware: command not found
socialdefect@ubuntu:~$
 
en dat zegt ie me bij ieder mogelijk commando wat ik invoer..

kennywest:
Euh, waar heeft ie vmware ge

socialdefect:
okee heb ik gedaan en dan krijg ik deze foutmeldingen:

socialdefect@ubuntu:~$ /vmware-distrib/bin/vmware
/vmware-distrib/bin/vmware: line 85: /etc/vmware/locations: Onbekend bestand of map
/vmware-distrib/bin/vmware: line 177: /lib/wrapper-gtk24.sh: Onbekend bestand of  map
/vmware-distrib/bin/vmware: line 177: exec: /lib/wrapper-gtk24.sh: cannot execut e: Onbekend bestand of map
socialdefect@ubuntu:~$ /vmware-distrib/lib/bin/vmware
/vmware-distrib/lib/bin/vmware: error while loading shared libraries: libgnomecanvasmm-2.6.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory
socialdefect@ubuntu:~$

is er mischien iets fout gegaan in de installatie of heb ik nog steeds de verkeerde locatie mischien??? , het waren de enige 2 in de lijst die eindigen op vmware

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie