Ondersteuning > Software en configuratie

foto upload marktplaats gaat fout

<< < (2/8) > >>

partyrabbit:
Met sommige add en scriptblockers gaat het ook nog weleens fout (inloggen, adv plaatsen, uploaden).
Als je die toevallig hebt draaien, probeer eens met deze uit. (niet vergeten weer aan te zetten)

X-E3:
Vreemd, ik kan jouw foto gewoon op marktplaats zetten en is dan gewoon zichtbaar.
Misschien dat je nog iets kunt met de opmerking met de tip van Partyrabbit.

Gr. Ben

partyrabbit:

--- Citaat van: partyrabbit op 2021/11/27, 16:26:41 ---Met sommige add en scriptblockers gaat het ook nog weleens fout (inloggen, adv plaatsen, uploaden).
Als je die toevallig hebt draaien, probeer eens met deze uit. (niet vergeten weer aan te zetten)

--- Einde van citaat ---

Kleine niet onbelangrijke aanvulling.
Als je Marktplaats wilt vrijgeven in een blocker ben je er niet met alleen marktplaats.nl.
De website werkt ook met databases van marktplaats.net en marktplaats.com.
En volgens mij worden de plaatjes geupload in die laatste.

Deze moet je voor goede werking met blockers dus alledrie vrij geven.

kfboerne:

--- Citaat van: X-E3 op 2021/11/27, 17:04:12 ---Vreemd, ik kan jouw foto gewoon op marktplaats zetten en is dan gewoon zichtbaar.
Misschien dat je nog iets kunt met de opmerking met de tip van Partyrabbit.

Gr. Ben

--- Einde van citaat ---
Nu kan ik in elk geval uitsluiten dat het aan de foto ligt :).

Het verhaal van Partyrabbit lijkt mij zeer aannemelijk en ik heb de zaak aardig dichtgespijkerd. Ik kan alleen nog steeds niet inloggen bij MP. Dus eerst dat issue tackelen... to be continued.

kfboerne:
Zowaar is het inloggen op MP gelukt. Moest wel eerst NoScript en UBlockOrigin disablen anders kwam de mij  toegestuurde link om je password te wijzigen niet in de inbox.
Enfin, ik heb geprobeerd om verschillende foto's te uploaden (browser Firefox 94.0)  waaronder de aangepaste van Ben. Tevens heb ik de extensie in kleine letters gewijzigd (.jpg), de fotonaam in kleine letters, heel korte naam zonder cijfers en andere tekens. Maar nee hoor, het issue blijft.
Ok, volgende stap : FF in troubleshoot mode gestart dus zonder alle extensies etc., volledig kaal ... guess what...idd lukt ook niet. Brave en LibreWolf dan? Nope!

Dit lijkt me toch niet meer aan de browser te liggen?  Ik ben aardig door m'n mogelijkheden heen. Iemand nog een idee?

 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie