Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Redo  (gelezen 464 keer)

Offline yJi

  • Lid
[Opgelost] Redo
« Gepost op: 2012/08/08, 12:59:26 »
Heb ik dit eigenlijk goed begrepen?

Ik kan met Redo een iso maken van beide systemen op mijn joybook.
Dus zowel van Windows XP alsook van Linux Xubuntu, die nu allebei goed en zonder fouten werken.

Dank alvast voor uw reacties.
« Laatst bewerkt op: 2012/08/09, 09:19:17 door yJi »
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline yJi

  • Lid
Re: Redo
« Reactie #1 Gepost op: 2012/08/08, 18:38:29 »
Heb ik dit eigenlijk goed begrepen?

Ik kan met Redo een iso maken van beide systemen op mijn joybook.
Dus zowel van Windows XP alsook van Linux Xubuntu, die nu allebei goed en zonder fouten werken.

Dank alvast voor uw reacties.

Mogelijk heb ik hier een foute naam staan in het onderwerp veld, maar het gaat om een iso programma dat ook iso maakt van een draaiend Windows Systeem zoals bij mij XP.
Ik wil immers voorkomen dat ik het nog een keer weer helemaal alles opnieuw moet installeren.
 
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Redo
« Reactie #2 Gepost op: 2012/08/08, 19:03:33 »
Het programma ken ik niet, maar hier vond je de mogelijkheden:
http://redobackup.org/
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Offline yJi

  • Lid
Re: [Opgelost] Redo
« Reactie #3 Gepost op: 2012/08/14, 17:34:56 »
Waarom lukt het me niet om een iso van Redobackup en systemrescuecd-x86-2.8.1.iso te branden met Xfburn en Nero.
Zeven CD's heb ik nu al verpest, terwijl ik het net zo deed als met de live-CD's van (X)Ubuntu en daarmee lukt het me wel.
Ik heb nog 3 CD's over hoe krijg ik er nu een echte werkende live-cd van, van een van de twee programma's?
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro