Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Promoot Ubuntu in jouw buurt!  (gelezen 5834 keer)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Promoot Ubuntu in jouw buurt!
« Reactie #25 Gepost op: 2013/04/10, 14:35:00 »
Ik heb een tijdje geleden een pakketje besteld, en bevestigd. Helaas nog niets mogen ontvangen... Ligt het project tijdelijk stil of...?

Re: Promoot Ubuntu in jouw buurt!
« Reactie #26 Gepost op: 2013/04/10, 19:26:11 »
Hallo Timo,
jouw inschrijving voor de buurtactie is niet bevestigd, vandaar dat je geen pakketje hebt ontvangen. Ik zal doorgeven aan Alex dat er een pakketje jouw kant op kan.

Offline Ramon

  • Lid
    • De Blog van Ramon.C
Re: Promoot Ubuntu in jouw buurt!
« Reactie #27 Gepost op: 2013/05/13, 00:57:35 »
Hallo beste leden,

Ik wil graag meehelpen met het verspreiden van Ubuntu in mijn omgeving. Wil alleen niet registreren op een site waarbij ik mijn Adres moet afstaan die niet is beveiligd  :rolleyes:
PC: Ubuntu 12.04.3 LTS GNOME3 x64
Netbook: Ubuntu Mate 12.04.V1 LTS NL x32

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Promoot Ubuntu in jouw buurt!
« Reactie #28 Gepost op: 2013/05/29, 10:25:00 »
Deze aktie lijkt helaas geflopt (sorry lui). Maar nou zie ik vandaag op mijn facebook een reclame voor een nieuwe PC "natuurlijk met **** 8". Vakantiegeld enzo. En dan denk ik: OK, en WAT doet men dan met de oude (met **** XP)?

Juist, die zetten we op (Xubuntu). Dat is een win-win situatie (moment, even een slok koffie om die Bullshit-Bingo kreet weg te spoelen). A: je oude gegevens zijn weg. B: milieubewust hergebruik C: goed voor de schoolkids D: nieuwsgierigheid. E: extra smoezen om de aanschaf van een nieuwe PC te onderstippelen.

Ga die aanpak maar eens proberen. Gaat het niet linksom, dan rechtsom. Lukt het niet boven water dan onder water. Gaat het niet op de kop, dan slipstreamen en goede tweede. Niks is geen optie!

met vriendelijke groeten,

Just Vecht

GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021