Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Toegang tot internet  (gelezen 5682 keer)

Toegang tot internet
« Reactie #25 Gepost op: 2007/02/24, 15:57:18 »
nederlands ja en erg gaaf en snel.
homemade HTPC

Michielvsb

  • Gast
Toegang tot internet
« Reactie #26 Gepost op: 2007/02/24, 21:28:52 »
Werken doet het nog steeds niet, Feisty bleeft vast hangen vanaf de startup vanaf de LiveCD, nu heb ik Dapper geinstalleerd, maar die geeft een algemeen bekend probleem, die boot niet meer omdat ik een aanpassing gedaan heb aan de Netwerk settings, nu krijg ik telkens als ik boot de melding "Configuring network interfaces", en daar blijft het bij. Nog iemand bekend met dit probleem?

Toegang tot internet
« Reactie #27 Gepost op: 2007/02/24, 21:31:09 »
fout in cd van feisty heel langzaam branden he dan weet je zeker dat er zo min mogelijk mis kan gaan.
homemade HTPC

Michielvsb

  • Gast
Toegang tot internet
« Reactie #28 Gepost op: 2007/02/25, 09:23:32 »
Gebruik jij dezelfde versie, ook release 4?

Offline BailHope

  • Lid
    • Techneut
Toegang tot internet
« Reactie #29 Gepost op: 2007/02/27, 10:20:09 »
Citaat van: raydekok
doe eens in een konsole "lspci" want ik ga er even vanuit dat je wireless een pci kaart is.
wat betreft het installeren van software. dat doe je niet door dingen te downloaden naar je hdd maar door synaptic te gebruiken. hiermee kun je alle software (20000!!!!) installeren. misschien handig om eerst je sources.list even aan te passen van te voren. doe "sudo gedit /etc/apt/sources.list" en haal overal waar een # voor een woord deb staat weg en sla op. doe dan in een konsole "sudo apt-get update"
Ik zou hier graag even op in gaan. Werken met Synaptic zou nogal moeilijk zijn in zijn geval, want hij heeft geen internet. Daarom dat ik packages.ubuntu aanraadde.

Maar hij heeft wel gelijk dat, zodra je internet hebt, je beter Synaptic gebruikt om programma's/plugins/... te installeren.
Ubuntu user #12046
Mijn blog voor techneuten: http://techneut.wordpress.com
Voor de professionele IT'er: http://it-potato.blogspot.com