Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hier gaat het dus om...  (gelezen 2959 keer)


gosh

  • Gast
Hier gaat het dus om...
« Reactie #1 Gepost op: 2006/01/09, 14:28:43 »
lol

heel herkenbaar

ps: tweede link werkt niet

Hier gaat het dus om...
« Reactie #2 Gepost op: 2006/01/09, 14:42:41 »
Die wordt op dit moment geslashdot, probeer later nog eens :)

`GooZ

  • Gast
Hier gaat het dus om...
« Reactie #3 Gepost op: 2006/01/09, 18:16:56 »
Haha, keihard! Ik heb ook een ander artikel van deze kerel gelezen. Mooi om het eens vanuit dit standpunt te bekijken. Deze link gaat naar al mijn vrienden ;)

Paulus

  • Gast
Hier gaat het dus om...
« Reactie #4 Gepost op: 2006/01/12, 15:38:40 »
Leuke verhalen.
 Het is echter zo,dat ik als newbee in Linux hetzelfde ervaar, maar dan andersom. Hoewel de installatie procedure van windows inderdaad lastig is door de vragen op de gekste momenten (denk je "ik kan nu wel een bakkie gaan drinken" staat ie als je terugkomt te schreeuwen: "waar was je nou,ik heb vragen") maar ik ervoer dezelfde soort frustraties van niet herkende hard-ware of niet terug te vinden bestanden in linux. (k)ubuntu blijft bij mij hardnekkig de netwerkkaart aanzien voor een firewire kaart waardoor ik dus met Ubuntu niet het net op kan. PCLinuxOS (afgeleid van Mandriva) herkent wel mijn netwerkkaart, maar weigert op zijn beurt weer om Open Office te installeren. Linspire herkende mijn pc niet eens als een pc, gaf alleen een foutmelding en ging op vacantie .
 Ik had ook een oude (zeg maar stokoude) COREL linux distro, die deed ook helemaal niks, terwijl die drie jaar geleden op een oude IBM met duron400 wel draaide.
  Ik ben ook niet kapot van windows, maar als je ermee hebt leren werken kun je er best wat mee, en na een paar weken weet je ook wel waar je de dingen zoeken moet, en ik hoop dat het voor mij andersom ook zo uitkomt.
 De diverse fora van linux gebruikers geven in ieder geval vele malen meer hulp bij het uitplussen van tegenslagen dan de (uur betaalde) helpdesk van MS.
Groetjes een newbee linux-fan. ;)