Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: pijltjestoetsen in FireFox  (gelezen 787 keer)

Offline ivo

  • Lid
pijltjestoetsen in FireFox
« Gepost op: 2008/09/28, 21:17:49 »
Hallo Ubuntuers,

Gisteren heb ik met het borsteltje aan de stofzuiger mijn toetsenbord schoongezogen. Jajaja, lach maar lekker!!!

Sindsdien heb ik in FireFox het fenomeen dat het pijltje omlaag me in 1x helemaal naar het einde van een webpagina brengt, het het pijltje omhoog in 1x helemaal naar de bovenkant. Voorheen scrollde het nog, nu acteren ze als HOME en END toets. Nautilus heeft er geen last van.

Mogelijk dat het borsteltje een toetscombinatie heeft geraakt die dit veroorzaakt. Kan iemand mij hiermee op weg helpen? Ik heb al onder system -> preferences zitten kijken, maar daar zie ik niets (of ik kijk er overheen) waarmee ik dit zou kunnen oplossen. In FF zelf zie ik ook niets van dien aard.

Benieuwd naar jullie reacties!
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline joop905

  • Lid
pijltjestoetsen in FireFox
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/28, 21:25:00 »
kijk eens onder Bewerken==>Voorkeuren dan bij Geavanceerd ==> Algemeen

GrJ.

Offline ivo

  • Lid
pijltjestoetsen in FireFox
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/28, 21:36:35 »
Citaat van: joop905
kijk eens onder Bewerken==>Voorkeuren dan bij Geavanceerd ==> Algemeen

GrJ.
Dank je Joop. Ik weet niet wat daar eerst stond, maar heb nu alle vinkjes uitgezet en nu gedraagt ie zich weer als voorheen.

Toch knap van mij om dat met een borsteltje voorelkaar te krijgen.
Ik heb een nieuw input device uitgevonden!!!
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline joop905

  • Lid
pijltjestoetsen in FireFox
« Reactie #3 Gepost op: 2008/09/28, 22:15:17 »
Graag gedaan.