Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Instellingen na crash  (gelezen 711 keer)

Offline Beefha

  • Lid
Instellingen na crash
« Gepost op: 2009/02/28, 19:43:22 »
Hallo, ik heb zojuist na een hd-crash een nieuwe harde schijf in m'n pc gekregen en nu wil ik proberen alle instellingen en bestanden terug te krijgen. De oude schijf zit er nog in (aangesloten) en op de nieuwe staat nu xubuntu 8.10. Kan ik überhaupt de instellingen (aangepast panel e.d.) terugkrijgen?

Offline ivo

  • Lid
Re: Instellingen na crash
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/28, 21:02:06 »
Als die gecrashte schijf nog is aan te spreken misschien wel.
Zie je die oude schijf onder ubuntu?
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline Beefha

  • Lid
Re: Instellingen na crash
« Reactie #2 Gepost op: 2009/02/28, 21:09:59 »
Dank voor je reaktie, ja, inmiddels na foutmeldingen heb ik toch mijn belangrijkste bestanden in beeld gekregen en op m'n stick gezet, dus die zijn gered. maar kan ik zo /home (want daar staan die instellingen toch?) van de oude hd naar de nieuwe kopieren? ('t is overigens Xubuntu bij mij)

Offline ivo

  • Lid
Re: Instellingen na crash
« Reactie #3 Gepost op: 2009/02/28, 22:00:42 »
Was de installatie op je oude schijf ook 8.10?
Zo ja, ja dan kan je alles overzetten.
Zo nee, dan kan je ook alles overzetten maar dan heb je de kans dat er met 8.10 her en der wat settings zijn die in de oudere versie niet bestaan, niet alleen van ubuntu zelf, maar ook van pakketten die je hebt geinstalleerd.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.