Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Poll

Kies een StartPagina voor de Ubuntu-NL wiki

Versie 1
1 (3.7%)
Versie 2
1 (3.7%)
Versie 3
2 (7.4%)
Versie 4
4 (14.8%)
Versie 5
3 (11.1%)
Versie 6
6 (22.2%)
Versie 7
9 (33.3%)
De bestaande StartPagina
1 (3.7%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Wiki Startpagina  (gelezen 43040 keer)

Offline Dave

  • Lid
Re: Wiki Startpagina
« Reactie #125 Gepost op: 2010/02/23, 13:26:24 »
Volgens mij kan er nog gewoon gestemd worden, want
ondertussen is het aantal stemmers opgelopen naar 24.
En ja, heb toch op 6 gestemd.
Volgens mij zit er alles in wat ik zou willen:
overzichtelijk en eenvoudig, duidelijk en eenduidig.  8)

zou niet weten waarop te stemmen, geen idee wat er te zien is of eigenlijk waar.
zie vanzelf wel wat het wordt.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Wiki Startpagina
« Reactie #126 Gepost op: 2010/02/23, 14:01:15 »
zou niet weten waarop te stemmen, geen idee wat er te zien is of eigenlijk waar.
zie vanzelf wel wat het wordt.
Dan moet je even de eerste post van dit topic bekijken ;)
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Wiki Startpagina
« Reactie #127 Gepost op: 2010/02/24, 09:41:12 »
Hahaha, Softbart, tja..............dan ben je misschien wel een uitzondering.
Ik denk niet dat de stemming opnieuw gaat gebeuren. Stel je voor dat ze dat ook in de politiek gaan doen. Hé te weinig stemmen? Doen we het toch opnieuw!
Hebben ze al eens gedaan, ik weet alleen niet of ik volgens de regels een voorbeeld mag geven. :)
Doet er overigens niet toe, ik denk dat het het huidige (nieuwe) thema wel een paar kleine aanpassingen mag gebruiken..
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Re: Wiki Startpagina
« Reactie #128 Gepost op: 2010/02/24, 20:18:53 »
Mag inderdaad niet Sjoerd, heel goed :)

Maar welke paar aanpassingen spreek jij over Sjoerd? :)

Re: Wiki Startpagina
« Reactie #129 Gepost op: 2010/02/25, 10:32:58 »
Ik heb het met name over de rode dikke onderstreepte tekst..
Van mij mogen die links wel het dezelfde design krijgen als de tekst in de andere concepten. (Misschien net onderstreept o.i.d. om duidelijk te maken dat het links zijn, maar dik rood en onderstreept vind ik niet mooi)
Verder vind ik persoonlijk de balk met "Welkom op de Nederlandstalige Ubuntu documentatie wiki. " veel te dik, die mag ook wel dezelfde dikte hebben als de andere versies.  (Door tekst doorzoeken ook naast het zoekvakje te zetten ipv onder)

Afgezien van dat vind ik hem wel mooi hoor ;)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Wiki Startpagina
« Reactie #130 Gepost op: 2010/02/25, 10:40:23 »
Ik heb het met name over de rode dikke onderstreepte tekst..
Van mij mogen die links wel het dezelfde design krijgen als de tekst in de andere concepten. (Misschien net onderstreept o.i.d. om duidelijk te maken dat het links zijn, maar dik rood en onderstreept vind ik niet mooi)
Jup, dat is iets waar ik zelf ook al de hele tijd voor pleit. Helaas kan ik de titel niet zwart maken, en klikbaar laten. En persoonlijk vind ik het belangrijker dat het klikbaar is.
In dit onderwerp heb ik een poging gedaan om meer mogelijkheden te krijgen omtrent stijlen enzo. Daar is tot nu toe nog niet echt iets uitgekomen :(
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Dave

  • Lid
Re: Wiki Startpagina
« Reactie #131 Gepost op: 2010/02/25, 10:42:39 »
de huidige is de mooiste  =D
http://wiki.ubuntu-nl.org/

en dat zou dan versie 7 zijn zeker  :rolleyes:


ja sorry Femke, had alleen op die ene link geklikt  =D