Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ubuntu en M-audio mobile pre  (gelezen 946 keer)

Offline Edson

  • Lid
ubuntu en M-audio mobile pre
« Gepost op: 2011/07/19, 12:42:30 »
Hallo

Ik heb aller eerst weinig verstand van linux. Ik heb de laatste Ubuntu geinstalleerd en het werkte allemaal prima, mits ik madfuload geinstalleerd heb. Nu komt het, ik was muziek aan het luisteren en trapte per ongeluk tegen de usb kabel aan en un-plugde ik mijn kaart. Ff reboot en kabel er weer in en alles leek het te doen. Tot ik wat aan het internetten was met een totem media speler aan. Als ik op een link klik dan krijg ik een korte kraak. Als of de computer te weinig geheugen heeft. Dit was eerst niet zo.

Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?

Groeten

E

Offline ThomasN

  • Lid
Re: ubuntu en M-audio mobile pre
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/19, 12:52:36 »
Kan je de kaart op een andere computer proberen, om te zien of het geen hardwareprobleem is?

Offline Edson

  • Lid
Re: ubuntu en M-audio mobile pre
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/19, 13:13:56 »
bedankt voor de snelle reply

Ik post dit onder win xp. Ik heb duall boot. alles werkt prima hier, dus geen hardware defect.

Re: ubuntu en M-audio mobile pre
« Reactie #3 Gepost op: 2011/07/19, 16:05:14 »
Ik denk dat je wat langer zou moeten testen onder XP om een hardwareprobleem uit te sluiten.

Offline Edson

  • Lid
Re: ubuntu en M-audio mobile pre
« Reactie #4 Gepost op: 2011/07/19, 16:20:54 »
Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd vandaag, filmpjes, mp3, wav, aiff, ogg, eerst alles los en toen door elkaar geen probleem.

Offline Edson

  • Lid
Re: ubuntu en M-audio mobile pre
« Reactie #5 Gepost op: 2011/07/20, 09:20:13 »
Er moet toch een oplossing zijn mensen. Ik kan iig verder onder XP of met een reserve kaart die ik heb onder ubuntu.

Bedankt jongens.