Naai je toch niet zo op over het ontbreken van een handtekening. Ik krijg zo veel post zonder handtekening, of meegedrukte handtekeningen. Stuur zelf ook vaak genoeg iets zonder ondertekening. Eigenlijk altijd zonder als het niet in mijn belang officieel en/of bindend is of moet zijn.
(play the game)
Tijden veranderen. Automatisering van communicatie. Handtekeningen zijn niet meer van deze tijd.
Ik snap al dat genuil niet.... Als het je niet aanstaat stap je toch gewoon over naar een andere provider? Zeker als er "alweer" problemen zijn of "prijsverhogingen". Je kan elke maand switchen naar wie je maar wil, daar ben je tegenwoordig geheel vrij in. Simple as that.
Yep. Zo zie ik het ook. En neem wat gedoe voor lief want het is overal wel iets.
Als het goed werkt voor een acceptabele prijs is het mij goed. De rest is bijkomende onzin. Overstappen brengt vaak ook weer gedoe mee.
Vraag nu aan @PartyRabbit van wie ben jij dan nu klant, wie is jou aanbieder dan nu!
Nu ziggo, al de nodige jaartjes naar tevredenheid. Automatisch daarnaar over gegaan toen ze @Home opkochten. Ook XS4all klant geweest. Kpn mobiel internet gehad toen nog bijna niemand dat had en dit nog iets aparts was. En nog een handjevol providers. En zelfs ooit gratis zonnet en zo.
Ik heb de tijd nog mee gemaakt dat providers nog in opkomst waren en om klantjes te winnen gratis abo's (en zelfs gratis domeinnamen, inclusief tijdschriftabonnementen
) van een maand via een jaar tot eindeloos weg gaven. En daar heb ik er de nodige van uitgeprobeerd en ook langer gebruikt. Ik heb al wat providers versleten, naast mijn vaste abo's.
Allemaal een beetje met een korrel zout nemen want het is overal wel iets.
Ik ben dit 'ziekelijke' gedrag van XS4ALL, met alle niet eens ge-ondertekende brieven daarover, hangt mij meer en meer de keel uit.
Ooit kreeg ik last van spam en verdere ongewenste mails van lui de eigenlijk alleen maar uit hun hebzucht mijn eerste email adres ooit heeft misbruikt.
En ja ook daar blijven ze mee bezig, want mijn eerste email adres is volgens XS4ALL immers ook de naam waarop ik ooit lid werd van die club, en
daarom, volgens hen, ook niet te veranderen.
Heb al lang geleden voorgesteld om even mij kort te beëindigen op die naam en vervolgens op de andere naam weer lid te maken van die club.
Maar dat schijnt NIET te kunnen....het zal wel!!!
Joh. Bij Ziggo gaat dit ook zo. Bij veel providers gaat dit zo. Overal is het wel iets. Neem dat maar van me aan.
Mijn ziggo draait hier als een zonnetje en doet het eigenlijk altijd. Ondanks wat minpuntjes totaal genomen niets mis mee. Net zoals ik ook tevreden was toen ik bij XS4ALL zat.
Wat je emailprobleem betreft. Goed emailbeheer, daar kom je ver mee.
Neem er gewoon minstens een stuk of 5 (hoofdmail, adresje voor dagelijks gebruik, onzinadresje, gratis inruilbare zooiadresjes in aantal naar wens)
Merk ook niets van de toegenomen snelheden want ik download immers al heel weinig, heb nog steeds nu meer dan genoeg aan het basis abonnement, en zie de redenen dus ook niet voor nu nog weer een derde prijsverhoging. Ook al is het maar € 2,50 en € 0,01 voor het bellen erbij per maand!
Ik merk het toch echt wel. Bij ziggo de laatste jaren, maar dezelfde ervaring heb ik bij alle providers die ik ooit had.
En ik heb nog steeds het meest simpele langzame accountje wat je maar kunt hebben. Waar een heel netwerkje aan computers op draait en dan nog een heel zootje telefoons waar de kids doorlopend van alles op streamen (Netflix, YT en zo).
Als ik mezelf dan herinner dat ik op precies ditzelfde ziggoaccountje (want nooit gewijzigd) wat jaren terug nog een minuut moest wachten om een simpele mp3 binnen te halen dan is de snelheid toch echt wel fiks verbeterd.
Lange uitleg geworden, sorry. Ik hoop dat je (en anderen) er wat puntjes/tips voor jezelf uit kunt halen waar je iets mee kunt. Succes!