deze week ondekte ik een grappig foutje in ubuntu....als je instaleerd via de live cd komt er ineens een zinnetje op:hoe wilt u de schRijf verdelen.....nog mensen met grappige schrijf foutjes.....
Citaat van: Ivan1986deze week ondekte ik een grappig foutje in ubuntu....als je instaleerd via de live cd komt er ineens een zinnetje op:hoe wilt u de schRijf verdelen.....nog mensen met grappige schrijf foutjes.....Dat probleem heb ik ook gemerkt, en moet inderdaad gemeld worden aan Launchpad. Ik schaam me zelf ook omdat ik het zelf nog niet gemeld heb, maar ik had er even niet meer aan gedacht..
Translation setup neededThe debian-installer product is not set up for translation in Launchpad.You might want to talk with Ubuntu Installer Team, the project registrant, about using Rosetta.
heeft iemand het ondertussen al gemald of moet dit nog gebueren.....
Oeps, sorry voor het wat late antwoord, je zat in m'n spambak tussen deJapanezen... Op zaterdag 26-05-2007 om 20:35 uur [tijdzone +0200], schreef BartBroeckx:> er is iemand die een typfout heeft opgemerkt in de installatiecd van> 7.04 en jij houd je toch wat bezig met vertalingen hé?> http://forum.ubuntu-nl.org/topic/11004>> Voor feisty zal 't nu wel te laat zijn zeker.De CD's zijn uiteraard al geperst...--J C