Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Software Freedom Day vieren in Nijmegen op zaterdag 21 september  (gelezen 3789 keer)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Citaat
Zaterdag 21 september 2013 is het weer Software Freedom Day, een internationaal event waarbij Open Source Software gebruikers de vrijheid vieren die Open Source Software hen biedt, en aandacht aan het concept geven zodat ook andere computergebruikers de voordelen leren kennen. Deelnemers van Linux User Group Nijmegen organiseren die zaterdag een "Open Source demo dag en Linux install party".

Van 12:00 tot 18:00 is iedereen welkom in De Klinker, Van Broeckhuysenstraat 46, Nijmegen.

Dit is voor iedereen die meer wil weten of Open Source en/of Linux. Of iedereen die er juist over wil vertellen of wat laten zien. Dus neem je laptop (met Ubuntu? :P) mee!

ps. ik heb vernomen dat er ook open source games gespeeld gaan worden.


Update
Er is nu een officieel persbericht: http://www.linuxnijmegen.nl/software-freedom-day/27-persbericht-zaterdag-21-september-2013-software-freedom-day-evenement-in-nijmegen
« Laatst bewerkt op: 2013/09/12, 09:04:34 door Rachid »
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Software Freedom Day vieren in Nijmegen op zaterdag 21 september
« Reactie #1 Gepost op: 2013/09/11, 18:59:29 »
Helaas zit ik dan in Antwerpen, anders was ik graag gekomen! :)

Re: Software Freedom Day vieren in Nijmegen op zaterdag 21 september
« Reactie #2 Gepost op: 2013/09/13, 17:06:15 »
Ik wil graag komen, maar heb helaas ook al andere afspraken.
Misschien een volgend evenement.