Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Een man minder  (gelezen 3244 keer)

Offline Rulus

  • Lid
Een man minder
« Gepost op: 2009/05/09, 15:11:54 »
Goedemiddag!

Even melden dat ik binnenkort stop als (documentatie)teamlid. Er ontbreekt mij de tijd om die taak te vervullen op een manier waar ik tevreden mee ben. Het voelt niet goed aan om op deze manier de verantwoordelijke functie van teamlid te behouden.

Naast tijdsgebrek heb ik ook zin in andere dingen. Ik zou erg graag wat intensiever gaan meewerken aan OpenStreetMap, een project dat bouwt aan een vrije databank met geografische informatie (iets als Wikipedia, maar dan voor geografisch-/kaartmateriaal). Dat sluit ook mooi aan bij mijn studie (ik studeer Geomatica).

Vanzelfsprekend eindigt mijn Ubuntu-avontuur hier niet, ik blijf Ubuntu gebruiken en promoten op zoveel mogelijk manieren. Jullie zullen mij ook blijven tegenkomen op IRC, FOSDEM en wellicht release party's e.d. Ik blijf uiteraard ook gewoon bereikbaar via de traditionele kanalen.

Ik zou ooit ook graag meebouwen aan Ubuntu met het MOTU team, maar dat zijn plannen voor de lange termijn ;) Voor nu blijf ik nog enkele weken actief als teamlid om mijn taak op een zo vlot mogelijke manier door te geven.

Ik wil verder iedereen hier bedanken voor zijn/haar inzet, jullie zijn stuk voor stuk fantastisch! Bedankt ook aan het Ubuntu-NL team om mij deze kans te geven, ik vond het heel aangenaam om deel uit te maken van het team :)

Jullie kunnen met vragen nog even bij mij terecht, maar ik heb er alle vertrouwen in dat de andere leden van het docuteam (met name Testcees, Tumie en Double12) ook zeker kunnen helpen. Ik wens hen en de rest van het team alle succes toe :)


Groetjes,

Roel

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Een man minder
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/09, 16:17:08 »
Bedankt voor je inzet. En veel succes met je andere projecten!  :-)

Re: Een man minder
« Reactie #2 Gepost op: 2009/05/09, 21:02:58 »
thanx!

Re: Een man minder
« Reactie #3 Gepost op: 2009/05/09, 21:05:59 »
Bedankt! Veel plezier met je nieuwe projecten!

Re: Een man minder
« Reactie #4 Gepost op: 2009/05/09, 21:39:06 »
Bedankt Roel voor je inzet. En succes verder met je studie en je andere projecten.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Een man minder
« Reactie #5 Gepost op: 2009/05/09, 23:10:50 »
Rulus, erg bedankt voor je inzet voor Ubuntu en onze wiki. Je hebt erg mooie dingen gemaakt, die de wiki hebben verbeterd. Ik wens je veel succes met je verdere projecten :)

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Een man minder
« Reactie #6 Gepost op: 2009/05/09, 23:59:41 »
zonde dat je stopt maar je doet het om de goede redenen,,

sucses met je toekomstige projecten en we blijven je idd wel zien,, daar ben ik niet bang voor.


tnx voor al je inzet =D

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Een man minder
« Reactie #7 Gepost op: 2009/05/10, 00:19:42 »
Bedankt voor al het werk wat je verzet hebt :)
Veel succes met je studie en andere projecten.

Offline Drummies

  • Lid
Re: Een man minder
« Reactie #8 Gepost op: 2009/05/10, 09:13:48 »
Bedankt Rulus voor je inzet........succes met je studie en het project Openstreetmap
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Een man minder
« Reactie #9 Gepost op: 2009/05/10, 09:57:36 »
Rulus bedankt voor alles. Succes met alle andere dingen trouwens!

Offline petervs

  • Lid
Re: Een man minder
« Reactie #10 Gepost op: 2009/05/10, 10:16:25 »
Succes verder en bedankt!
Ubuntu MATE 16.04

Re: Een man minder
« Reactie #11 Gepost op: 2009/05/10, 11:50:27 »
Rulus, erg bedankt voor je inzet voor Ubuntu en onze wiki. Je hebt erg mooie dingen gemaakt, die de wiki hebben verbeterd. Ik wens je veel succes met je verdere projecten :)

+1