Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox sluit af bij verzenden Rabobank internetbankieren... bij 2 vensters open  (gelezen 3721 keer)

Offline Rob

  • Lid
Goeiemorgen allemaal,

Firefox sluit af, zodra ik 2 firefox vensters heb openstaan en een overschrijving wil verzenden. Het vreemde hieraan is, dat de transactie wel gewoon plaatsvindt, maar ik wel uitgelogd ben uit internetbankieren als ik herstart, van de Rabosite krijg ik de melding error 999, ga verder" Dit gebeurt alleen in het account van mijn vrouw.

Zodra ik in mijn eigen account dezelfde situatie creëer, dan werkt alles wel normaal. Er verschijnt een venster met de melding "Uw transacties zijn ontvangen en worden verwerkt"

Heeft een van jullie een idee welke instelling er anders zou kunnen zijn en zo ja, hoe ik deze kan aanpassen?

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008111318 Firefox/8.10 (intrepid) Firefox/3.0.4

Met vriendelijke groeten,

Rob
ASUS P4PE/P4 running@2800Mhz/2048MB

"Pessisme is volgens mij een anagram van meepisssm en aangezien dat niet bestaat zal pessimisme ook wel niet bestaan"

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Probeer eens of het helpt, als je de visuele effecten uitzet:
http://sites.google.com/site/computertip/tipsentrucs
(nummer 7)

Helpt dit niet, laat dan haar Firefox eens herbeginnen met een schone lei.

Let op: paardemiddel: ze raakt al haar bladwijzers e.d. kwijt. Eerst die even kopiëren:
http://sites.google.com/site/computertip/tipsentrucs
(nummer 26)

Sluit Firefox.

Locaties - Persoonlijke map
Beeld: verborgen bestanden weergeven

Verwijder de hele map .mozilla

Start Firefox. Die maakt nu een nieuwe map .mozilla aan, met de standaardinstellingen.

Offline Dave

  • Lid
of even hernoemen.
Maakt het niet uit op die site zet je het weer terug en scheelt weer wat werk.
en helpt het wel kun je alles er nog uit vissen.

Offline tjjoost

  • Lid
Ik heb hetzelfde probleem, ook met 1 venster open en bij Fedora 10 (test distro).

Ik heb de dir /home/tjjoost/.mozilla reeds verwijdert, maar het probleem blijft bestaan.
Pc1=Centos5-desktop
Pc2=Fedora10-server
Pc3=Ubuntu810-desktop
Pc4=Test distributies
Laptop=F10+U810+C5+S11

Offline Dave

  • Lid
In ieder geval kun je dan uitsluiten of het aan een eigen instelling of geïnstalleerde add-on kan liggen.



Offline Barend

  • Lid
Dit probleem ben ik ook tegengekomen. Erg lastig. Het gebeurd ook alleen maar bij betalen en niet bij het inzien van de gegevens. Als ik Opera gebruikt loopt het prima, daarom gebruik ik maar Opera bij internetbankieren.

Offline Barend

  • Lid
Heb vandaag het maar weer eens weer geprobeerd om te betalen met het programma firefox maar als ik 1 venster open heb dan wordt die ook resoluut afgesloten als ik betaal. Het blijft vreemd.