Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Poll

Gaan we door of gaan we ervoor?

We sluiten het topic met terugwerkende kracht.
1 (5.6%)
Het topic interesseert mij geen bal.
3 (16.7%)
We gaan nog minimaal 50 pagina's door. Heerlijk die dramatiek.
3 (16.7%)
Ik ben blij met de voorlopig bereikte duidelijkheid. Een nieuwe draad een nieuw geluid.
3 (16.7%)
Gaan met die banaan!
8 (44.4%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: Topic: Voorstel organisatiestructuur ReleaseParties . was :Organisatie Release P  (gelezen 7481 keer)

Tja, van Jan Stedehouder moet ik een poll aanmaken. Dus dat doe ik dan maar.
Het is de eerste keer dat ik een poll aanmaak dus neem mij niet kwalijk als t niet helemaal eruit ziet zoals het eruit zou moeten zien.
Ik wil dus oplossingen in plaats van gezeik, maar ben er ook van overtuigd dat het gezeik hier een fase was in ons proces.
Nu wil ik wel van jullie horen wat jullie ervan vinden hoe het verder moet met bovenstaand topic.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Ik heb gestemd voor een nieuwe draad, maar ik ben wel heel benieuwd wat "gaan met die banaan" impliceert....  :-)

"We gaan nog minimaal 50 pagina's door. Heerlijk die dramatiek."

Bij nader inzien toch maar niet sluiten! Ik zie een mogelijkheid een heel nieuwe doelgroep voor Ubuntu te aan te boren. De soapkijker achter de tv vandaan trekken en winnen voor Ubuntu!

edit: misschien kan het mediateam die draad wel promoten?
« Laatst bewerkt op: 2009/01/12, 21:51:24 door tommie74 »

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Ik heb gestemd voor een nieuwe draad, maar ik ben wel heel benieuwd wat "gaan met die banaan" impliceert....  :-)
"Gaan met die banaan" .... lijkt wel of het mijn lijfspreuk is :)
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline Soul-Sing

  • Lid
potverdikkemedorie heb ik verkeerd gestemd....dat kan ook nog he... =D

Slaat "Gaan met die banaan!" soms op mij omdat ik een lastpost ben? Dat zou ik heel laag vinden...

Offline Tom

  • Lid
Slaat "Gaan met die banaan!" soms op mij omdat ik een lastpost ben? Dat zou ik heel laag vinden...
Humor is het halve leven .
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Slaat "Gaan met die banaan!" soms op mij omdat ik een lastpost ben? Dat zou ik heel laag vinden...
Humor is het halve leven .
Kan zo zijn, maar het is niet leuk om uitgelachen te worden als je je best doet.

edit: Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik hier niet op mijn plek ben.. een gebrek aan humor van mijn kant waarschijnlijk. helaas ben ik daar niet zo rijkelijk mee gezegend.
« Laatst bewerkt op: 2009/01/12, 22:26:16 door tommie74 »

Tja, van Jan Stedehouder moet ik een poll aanmaken. Dus dat doe ik dan maar.
Het is de eerste keer dat ik een poll aanmaak dus neem mij niet kwalijk als t niet helemaal eruit ziet zoals het eruit zou moeten zien.
Ik wil dus oplossingen in plaats van gezeik, maar ben er ook van overtuigd dat het gezeik hier een fase was in ons proces.
Nu wil ik wel van jullie horen wat jullie ervan vinden hoe het verder moet met bovenstaand topic.


Nou nou, 'moeten'.  ;) Het was een mogelijke oplossing in de discussie over wel/niet sluiten.

Mooie poll overigens

Doei

Jan

Offline Tom

  • Lid
Slaat "Gaan met die banaan!" soms op mij omdat ik een lastpost ben? Dat zou ik heel laag vinden...
Humor is het halve leven .
Kan zo zijn, maar het is niet leuk om uitgelachen te worden als je je best doet.
Gaan met die banaan is een gezegte , slaat niet op een persoon maar op bv een thema.
BV gaan we door met lullen over  een thema .... ja oke gaan met die banaan.
Heeft niks met U te maken maar over het onderwerp. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Slaat "Gaan met die banaan!" soms op mij omdat ik een lastpost ben? Dat zou ik heel laag vinden...
Humor is het halve leven .
Kan zo zijn, maar het is niet leuk om uitgelachen te worden als je je best doet.
Gaan met die banaan is een gezegte , slaat niet op een persoon maar op bv een thema.
BV gaan we door met lullen over  een thema .... ja oke gaan met die banaan.
Heeft niks met U te maken maar over het onderwerp. :)

Ik hoop het maar. Ik voel me wat onzeker.

Zoveel keuzes laacque, elk heeft wel iets in zich, jammer dat ik er maar een mag kiezen.
Ik hou het toch op gaan met die banaan, er moet toch eens iets/wat gebeuren.  :)

Met vriendelijke groet,

Gijs
« Laatst bewerkt op: 2009/01/12, 22:38:08 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Slaat "Gaan met die banaan!" soms op mij omdat ik een lastpost ben? Dat zou ik heel laag vinden...

Nou nou nou Tommie......... je denkt toch niet dat ik een hele poll aanmaak om speciaal jou een trap na te geven?
Ik heb je niet ervaren als lastpost.
Je hebt echt je best gedaan en ik waardeer dat.
Maar gaan met die banaan betekent net zoveel als HOPLA! aan de slag.
Je vat dingen soms veel te persoonlijk op.

En nu gaan we verder, hoop ik.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

O Laacque, ben ik blij dat je dat zegt! Ik zat al in de rats. Je hebt gelijk dat ik dingen te persoonlijk opvat. Ik heb aanleg voor paranoia. Ik vind het moeilijk om in te schatten in hoeverre dingen kwetsen of niet zo via internet. Ik heb voor mijn gevoel behoorlijk hard uitgehaald in die draad omdat ik me onterecht bejegend voelde. Dus ik ben een beetje bang voor consequenties. Ik voel me als nieuweling vrij onzeker. Mijn excuses dat ik zo slecht over je dacht.

Mijn excuses dat ik zo slecht over je dacht.

Iedereen mag slecht over mij denken hoor, maar geloof me: ik ben in het echt een stuk aardiger dan in dit draadje. Hier ging t om zaken en hier werd ik zwaar zuur. Niet door jou maar omdat ik de zaak nogal belangrijk vond.

Echt, ik ben een (b)engel.  ;)
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Gaan met die banaan!  XD

Offline Tom

  • Lid
Mijn excuses dat ik zo slecht over je dacht.

Iedereen mag slecht over mij denken hoor, maar geloof me: ik ben in het echt een stuk aardiger dan in dit draadje. Hier ging t om zaken en hier werd ik zwaar zuur. Niet door jou maar omdat ik de zaak nogal belangrijk vond.

Echt, ik ben een (b)engel.  ;)

Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Gaan met die kiwi!
In een nieuwe draad wat mij betreft :)

Offline wutnubu

  • Lid
Maar goed hoor, ik ga wel mee, banaan of anders.

Maar waar gaan we ook alweer mee, en wie ging er zoals op die banaan zitten, danwel staan?

Dus:

Notulen IRC om te weten wat en vooral waarom en toch ook hoe wil de communitie een party.
Wie doet wat mee bij het maken van een planneke (input oude en nieuwe stukken en mensen)?
Wie van de oude orgors kan/wil meer input geven?
Wat moet er opgeleverd worden?

Of sla ik nu de plank helemaal mis...

Groei


Wie van de oude orgors kan/wil meer input geven?

Ik ben volkomen omkoopbaar. 5 kilo pinda's, meer heb ik niet nodig.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline wutnubu

  • Lid
We missen van de oude orgers dan Bartek, IGadget, en wie nog meer?

Mijn schamele stede staat beschikbaar voor een grondig overleg met alle gewezen organisatoren en mensen als tommie74 die een goed en handzaam plan willen opstellen de maaltijd is gratis en wandelschoenen verstandig.

Doel een pragmatisch plan waarmee eenieder met wat doorzettingsvermogen een party kan organiseren met als doelgroep de communitiy.

Wie heeft er inzage in de internationale status hiervan en wie stoot ik voor het hoofd door dit initiatief te nemen.

Maximaal een man/vrouw of tien, reeds gemeld:
wutnubu
laacque

Groei
« Laatst bewerkt op: 2009/01/13, 08:52:34 door wutnubu »

iGadget moet ff gemaild, denk ik........ is niet zo'n forumman.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline Soul-Sing

  • Lid
Vanachter de telefoon of voor een computer ben ik geheel tot jullie praktische dienst. Zoals ik ook achter de schermen de release party in amsterdam heb gesteund. Ook meedenken kan ik, zeggen sommigen. Al wordt er hier thuis anders over gedacht. :)

Offline wutnubu

  • Lid
Wie kan op 17 of 18 of 24 of 25 januari, van 14:00 uur tot uiterlijk 19:00 uur te Hilversum.

Groei

Offline wutnubu

  • Lid
iGadget moet ff gemaild, denk ik........ is niet zo'n forumman.

Gedaan