Ondersteuning > Ubuntu Touch

OMG

<< < (2/3) > >>

valk:

--- Citaat van: Nero op 2017/01/23, 13:31:18 ---
--- Citaat van: partyrabbit op 2017/01/23, 11:36:49 ---Signal (erg veilig) proberen te slijten, maar men blijft hangen.
--- Einde van citaat ---
Lijkt vooralsnog enkel beschikbaar voor Android en IOS. Ik mis nog steeds een Linux desktop versie.

--- Einde van citaat ---

Je kan Signal op de Linux desktop gebruiken door een Google Chrome app te installeren. Je hebt dan echter nog wel een Android of iOS toestel nodig om de koppeling te maken. Een echte native app is er (nog) niet

Nero:
Als ik het goed begrijp houdt dat wel in dat ik de Google Chrome browser moet gebruiken. Niet echt handig...

Bert Ernste:
De Signal web-app werkt ook in Chromium. Dat was een tijd terug in ieder geval zo.

partyrabbit:
Signal Privacy messenger . . . . google chroom(ium) . . . .  :-X :blank:

 ^-^

Ja ik wacht ook nog op de full-desktop versie. Dat deze er maar snel mag komen. Of een Empathy plugin, is ook goed.

Maar in elk geval vind ik het wel erg jammer dat Touch pauze heeft. Ik denk dat daar wel degelijk markt voor is. In elk geval een markt bestaande uit mij, als het de volledige mogelijkheden zou hebben zoals anderen.

Jofer:

--- Citaat van: partyrabbit op 2017/01/23, 15:35:55 ---Signal Privacy messenger . . . . google chroom(ium) . . . .  :-X :blank:

 ^-^

Ja ik wacht ook nog op de full-desktop versie. Dat deze er maar snel mag komen. Of een Empathy plugin, is ook goed.

Maar in elk geval vind ik het wel erg jammer dat Touch pauze heeft. Ik denk dat daar wel degelijk markt voor is. In elk geval een markt bestaande uit mij, als het de volledige mogelijkheden zou hebben zoals anderen.

--- Einde van citaat ---

OTA-15 staat gepland voor eind januari.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie