Interactief > Etalage

OpenTeacher: Overhoorprogramma voor Linux

<< < (2/44) > >>

lordnoid:
Vreemd, ik heb dezelfde Python en Python-qt4 versie. Heb overigens 3 mensen bij wie het wel werkt dus ik vrees toch dat het probleem ergens aan jouw kant ligt :s
Aan de foutmelding te zien lijkt het alsof PyQt4 niet goed geinstalleerd is.

Cumulus007:
Geweldig werk, lordnoid! Ik zal eens kijken wat er veranderd is t.o.v. de bèta die je me laatst stuurde ;)

eendje:

--- Citaat van: lordnoid op 2008/12/13, 10:38:06 ---Vreemd, ik heb dezelfde Python en Python-qt4 versie. Heb overigens 3 mensen bij wie het wel werkt dus ik vrees toch dat het probleem ergens aan jouw kant ligt :s
Aan de foutmelding te zien lijkt het alsof PyQt4 niet goed geinstalleerd is.

--- Einde van citaat ---

Ik heb geen idee wat ik moet doen om het nu werkend te krijgen en blijkbaar heb jij ook geen richting voor mij. Ik hab Python-Qt al opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Wat ik wel op de site van Troltech zag is dat 'QPlainTextEdit' pas bij versie 4.4 van Qt is geïmplementeerd, dus weet je zeker dat jij Qt 4.3.3 gebruikt?

lordnoid:
@Eendje:
Oh je hebt helemaal gelijk. Ik zag even het verschil niet tussen 4.4.3 en 4.3.3.. Ik heb dus 4.4.3 en daar zit wel QPlainTextEdit in. Wel jammer dat het nu niet op Hardy werkt :( Zal het in een volgende versie vervangen voor een widget die wel in 4.3 zit.

eendje:
Even geduld dus :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie