Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Leuk programma: muisaanwijzer verschuiven met je hoofd  (gelezen 844 keer)


Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Leuk programma: muisaanwijzer verschuiven met je hoofd
« Reactie #1 Gepost op: 2012/06/13, 16:39:17 »
Sinds het programma nogal wat 32-bit afhankelijkheden heeft, ga ik het even met Windows proberen. Testuitslagen later!

EDIT: Het werkt goed. Sinds mijn camera nogal crappy is (16 fps) werkt het niet vlekkeloos, maar het is iets... Ik zal eens wat filmen binnenkort.
« Laatst bewerkt op: 2012/06/13, 16:55:42 door Timo »

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Leuk programma: muisaanwijzer verschuiven met je hoofd
« Reactie #2 Gepost op: 2012/06/13, 20:21:58 »
Leuk proggie. het is mogelijk met de bovenste balk verschillende klikken uit te voeren : Dubbelklik, middelmuis, rechtermuis, klik en sleep. Een kleine video (aan het begin is het wat mis gegaan, op ongeveer 20 seconden werkt het weer.) http://ubuntuone.com/1jK4TpYAXgd6qGijQjjXVR

Ergonomisch is het ABSOLUUT NIET, maar wel erg lollig.

Re: Leuk programma: muisaanwijzer verschuiven met je hoofd
« Reactie #3 Gepost op: 2012/06/13, 20:25:38 »
Haha, leuk om te zien! Nu weet ik zeker dat ik het een dezer dagen eens ga uitproberen :D

Re: Leuk programma: muisaanwijzer verschuiven met je hoofd
« Reactie #4 Gepost op: 2012/06/13, 22:55:26 »
Lijkt me leuk samen met Dasher.

Jammer dat het niet op Mac werkt en dat ik geen Windows/Linuxcomputer met een webcam heb :(

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Re: Leuk programma: muisaanwijzer verschuiven met je hoofd
« Reactie #5 Gepost op: 2012/06/13, 23:23:52 »
Webcam kost 5 euro bij de Media Markt ;)
Daarbij is het open source dus je kunt het wel compilen op Mac (al heb je dan nog steeds een externe camera nodig tenzij je de driver van iNogwat (die ingebouwde webcam)) meecompileert.

Re: Leuk programma: muisaanwijzer verschuiven met je hoofd
« Reactie #6 Gepost op: 2012/06/14, 00:04:01 »
Webcam kost 5 euro bij de Media Markt ;)
Daarbij is het open source dus je kunt het wel compilen op Mac (al heb je dan nog steeds een externe camera nodig tenzij je de driver van iNogwat (die ingebouwde webcam)) meecompileert.
Afaik gebruikt het een of andere open source cross platform camera library (Mac OS X, zoals de meeste operating systems -- ik hoop ook Linux -- een standaard API voor webcamtoegang). Helaas hangt het programma af van X11, waardoor het niet gaat werken op Mac -- het levert buildfouten op. (Ook al is er XQuartz voor Mac, dit schijnt niet voldoende te zijn).
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net