Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tip: Kingsoft Office  (gelezen 20340 keer)

Offline IHC1000

  • Lid
Re: Tip: Kingsoft Office
« Reactie #75 Gepost op: 2013/12/04, 21:52:39 »
Crashit bedankt.

Kende de add-on niet maar nu werkt het wel.
Ging niet in 90min. maar de 12p3 kwam zo wel binnen en is installeerbaar.

Re: Tip: Kingsoft Office
« Reactie #76 Gepost op: 2013/12/06, 21:06:27 »
Ik weet niet precies waarom, maar kingsoft bleef bij mij een keer plotseling hangen en dat gedrag herhaalde zich telkens opnieuw als ik een nieuw document wilde maken. Oplossing: configuratie bestanden in de home map verwijderen. Loste alle problemen op.
"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."

Offline caaf

  • Lid
Re: Tip: Kingsoft Office
« Reactie #77 Gepost op: 2014/05/13, 16:39:34 »
- opslaan in docx-formaat is mogelijk. Benieuwd hoe 'goed' dit gaat.
- Heb Nederlandse spellingcorrectie kunnen downloaden en instellen.
- starten met een leeg document i.p.v. de startpagina is in te stellen

-Opslaan in docx gaat erg goed bij mij. Gebruik het al een tijdje voor docx-bestanden (niet dat ik er veel heb maar wel een aantal).
-Nederlandse taal kun je ook instellen, zie Tips&Trucs alwaar ik de Nederlandse vertaling heb gepost. Ik zal hem binnenkort ook eer bijwerken. Waar kan ik deze vertaling vinden?!

Wat trouwens ook handig is: je kunt met een knopje rechtsboven het uiterlijk kiezen. Dus als je liever de Office 2003-look hebt dan kun je die daar kiezen :)

@canti: Nee, maar neem maar van mij als maandenlange gebruiker aan dat ze daar wel aan werken ;) Maar je vormt nu een mening over een product wat nog niet af is. Daar is niks mis mee maar uit je vorige post liet je niet blijken dat je je daarvan bewust was. Nu dus wel waarvoor dank :)

Re: Tip: Kingsoft Office
« Reactie #78 Gepost op: 2014/05/13, 20:18:55 »
- opslaan in docx-formaat is mogelijk. Benieuwd hoe 'goed' dit gaat.
- Heb Nederlandse spellingcorrectie kunnen downloaden en instellen.
- starten met een leeg document i.p.v. de startpagina is in te stellen

-Opslaan in docx gaat erg goed bij mij. Gebruik het al een tijdje voor docx-bestanden (niet dat ik er veel heb maar wel een aantal).
-Nederlandse taal kun je ook instellen, zie Tips&Trucs alwaar ik de Nederlandse vertaling heb gepost. Ik zal hem binnenkort ook eer bijwerken. Waar kan ik deze vertaling vinden?!

Wat trouwens ook handig is: je kunt met een knopje rechtsboven het uiterlijk kiezen. Dus als je liever de Office 2003-look hebt dan kun je die daar kiezen :)

@canti: Nee, maar neem maar van mij als maandenlange gebruiker aan dat ze daar wel aan werken ;) Maar je vormt nu een mening over een product wat nog niet af is. Daar is niks mis mee maar uit je vorige post liet je niet blijken dat je je daarvan bewust was. Nu dus wel waarvoor dank :)

Eh, waarom citeer je dit zonder vraag of opmerking toe te voegen?

Offline Bobbie

  • Lid
Re: Tip: Kingsoft Office
« Reactie #79 Gepost op: 2014/05/13, 22:31:34 »
De spelling is hier weg te halen    http://wps-community.org/download/dicts/
en het installeren is hier het voorbeeld hoe het geschied http://simpelhuishoudboekje.org/spelling-en-grammaticacontrole-nederlands-kingsoft-office-writer.html