Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Creative geluidskaart  (gelezen 658 keer)

Joeppy

  • Gast
Creative geluidskaart
« Gepost op: 2007/02/26, 19:09:15 »
Toen ik van de live-cd boote deed mijn geluid het meteen goed, maar toen ik updates heb geinstalleerd en de ATI fglrx driver heb geinstalleerd ging mijn geluid via mijn andere geluidskaart en niet de geluidskaart die ik wil en waar het eerst wel gewoon uit kwam.

Ik heb geprobeerd te wisselen tussen apparaten bij geluid, zonder enig succes, terwijl hij het zeker moet doen... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

mvg,

Joeppy

Creative geluidskaart
« Reactie #1 Gepost op: 2007/02/26, 22:32:15 »
Ik heb daar in het begin ook eens mee gesukkeld.  Ik weet niet meer juist hoe ik het heb opgelost toen, maar ik heb mijn geluidskaart op diverse plaatsen moeten selecteren:

Systeem - voorkeuren - geluid  en dan bij het tabblad "geluiden" de standaard geluidskaart op je creative zetten.
Op je panel staat ergens ook de afbeelding van een luidsprekertje.  Met de rechtermuisknop op klikken en "voorkeuren" selecteren.  Ook daar kan je je uitvoerapparaat aanpassen en de juiste geluidskaart selecteren.

Ik hoop dat dit je wat verder kan helpen.

Joeppy

  • Gast
Creative geluidskaart
« Reactie #2 Gepost op: 2007/02/27, 17:29:07 »
Nee, werkt niet.. Daar heb ik al mee geknungelt :P maar goed ik ga nog eens verder zoeken..