Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Een gratis demo computer voor het promotieteam?  (gelezen 2964 keer)

Een gratis demo computer voor het promotieteam?
« Gepost op: 2012/06/26, 09:22:32 »
Een gratis up-to-date demo pc die gegarandeerd Linux ondersteund en in je broekzak past? Dat zou ideaal zijn voor promotiedoeleinden!

Nu, wellicht kunnen we er een regelen. Linux Magazine deelt er namelijk een uit.

Wil je Ubuntu NL helpen aan een gratis demo pc, mail dan naar redactie@linuxmag.nl met: "ZOTAC ZBOX" in de subject en vertel dat je graag een zbox wil voor de Ubuntu NL gemeenschap om Ubuntu te kunnen promoten op evenementen e.d.

Ik weet niet precies hoe Linux Magazine besluit om zo'n zbox uit te delen, maar het zou me niks verbazen als dat door loting gaat. Als dat zo is, dan maken we meer kans naarmate er meer mensen meedoen. :)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Een gratis demo computer voor het promotieteam?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/06/26, 10:21:01 »
Done, gevraagd voor de Nederlands-talige gemeenschap :lol:
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Een gratis demo computer voor het promotieteam?
« Reactie #2 Gepost op: 2012/06/26, 10:29:53 »
Ook ik mailtje gestuurd t.b.v.  Ubuntu NL gemeenschap
« Laatst bewerkt op: 2012/06/26, 10:31:54 door Leen2911 »
Geen zorgen met Ubuntu voor morgen
Ik Gebruik > Ubuntu : recentste versie.
Deze pc = 64 bits met X64-processor3.30 GHz

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Een gratis demo computer voor het promotieteam?
« Reactie #3 Gepost op: 2012/06/26, 12:09:43 »
Ik zag het dingetje ook net staan, en zal ook even een mailtje sturen :)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Een gratis demo computer voor het promotieteam?
« Reactie #4 Gepost op: 2012/06/26, 12:15:40 »
Beste redactie,

Ik zag jullie stukje over de Zotac Zbox Nano, en was meteen geïnteresseerd: Dat hij 'Designed for Linux' is, is natuurlijk al briljant, maar wat is er nu beter om Ubuntu te promoten dan een apparaat welke in je  broekzak past? Daar krijg je veel kijkers, en dus potentiële gebruikers mee!

Op bijvoorbeeld markten trek je daar erg veel aandacht mee, ook vooral van jongeren als je bijv. de desktop cube laat zien (en ja, daar kijken ze naar, ik namelijk ook, want 13 jaar) in zo'n apparaatje.

Al met al zou het een geweldige aanwinst zijn voor de Nederlandse Ubuntu gemeenschap om te promoten en hopelijk nieuwe gebruikers binnen te halen.

Met Vriendelijke Groet,
Timo ********

Overigens kijken ze wel daadwerkelijk naar je plannen, dat deden ze ook met bijv. de AC Ryan HD :)